runemos Skrevet Desember 11, 2008 Forfatter Skrevet Desember 11, 2008 hei.. jeg er interrisert i fram og bak seter.. er de strøkene? bortsett ifra hullet på førerstolen? Bortrsett fra hullet du nevte så er det strøkent ja. pris for bare fram stolene da? jeg er interessert i bare baksetene Siden jeg har satt 5000,- for hele settet så kan dere jo bli enige dere imellom..
runemos Skrevet Desember 11, 2008 Forfatter Skrevet Desember 11, 2008 Er det taktrekk og teppe til 4dørs? Taktrekket og teppet kommer fra e30m3 så det er til 2-dørs
runemos Skrevet Desember 11, 2008 Forfatter Skrevet Desember 11, 2008 Jeg skal en tur til Drammen i morra formiddag bare sånn at det er sagt. I tilfelle noen som byr bor i området der eller vil komme å møte meg der. Skal være der kl.09:30.
MGR Skrevet Desember 11, 2008 Skrevet Desember 11, 2008 hei.. jeg er interrisert i fram og bak seter.. er de strøkene? bortsett ifra hullet på førerstolen? Bortrsett fra hullet du nevte så er det strøkent ja. pris for bare fram stolene da? jeg er interessert i bare baksetene Siden jeg har satt 5000,- for hele settet så kan dere jo bli enige dere imellom.. haha.. den var ikke dum:) dele 50/50?^^
Olav Otterlei Skrevet Desember 12, 2008 Skrevet Desember 12, 2008 ja, vil helst kjøpe den bakre delen ja:)
glenn.G Skrevet Desember 21, 2008 Skrevet Desember 21, 2008 er gulv teppe og taktrekk solgt ? hvis ikke hva ligger budet på
Spiritus Sancti Skrevet Desember 21, 2008 Skrevet Desember 21, 2008 er gulv teppe og taktrekk solgt ?hvis ikke hva ligger budet på Ja, det er solgt - til meg
glenn.G Skrevet Desember 21, 2008 Skrevet Desember 21, 2008 er gulv teppe og taktrekk solgt ?hvis ikke hva ligger budet på Ja, det er solgt - til meg det var noe dritt
runemos Skrevet Desember 21, 2008 Forfatter Skrevet Desember 21, 2008 har setene, dørtrekk, dæsjbord, midtkonsoll og bagasjeromstrekk igjen. ellers diverse andre deler
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå