JulianS Skrevet Desember 11, 2008 Share Skrevet Desember 11, 2008 Jeg har en 2dørs rustfri blågrå e30 som jeg har kjøpt som delebil. Den er så brå i karosseriet at jeg nesten vurderer å beholde den Den får iS motor denne uka og blir solgt med det... Den blir solgt med originalt interiør, FK Highsport coilovers, e36 m3 3.0 tannstang, m3 bakre bærearmsforinger, nye bærearmsforinger bak + div snacks Ingen av disse tingene står på nå men mye er vel på plass i løpet av neste uke. Bilen er ikke helt strøken, det er noen småbulker her og der men som sagt så er den helt rustfri!!! skal legge inn bilder men har litt lyst til å få vasket den først fordi den har stått på henger Den er eu-godkjent men skiltene er levert inn, syns ikke det er noe vits i å hente dem før nyttår pga. årsavgift... Er bare å spørre hvis du lurer på noe Her, PM eller 41214062... er tilgjengelig stort sett hele døgnet. Det er denne bilen bare litt andre deler: http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=82805&highlight= Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stene89 Skrevet Desember 11, 2008 Share Skrevet Desember 11, 2008 pris antydning? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet Desember 11, 2008 Share Skrevet Desember 11, 2008 Flere biler utvendig? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
børge Skrevet Desember 11, 2008 Share Skrevet Desember 11, 2008 bilder bilder bilder bilder... osv...=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JulianS Skrevet Desember 12, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 12, 2008 skulle jeg lagt ut noen bilder kanskje ?skal præve å få tatt noen i kveld... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JulianS Skrevet Desember 12, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 12, 2008 Er noen bilder her: http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=82805&highlight= Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///christian Skrevet Desember 13, 2008 Share Skrevet Desember 13, 2008 Pris for gulvmatter ///m, den lille grå gulvmatta bakom framsetene, og rattet? Edit: hvis du eventuelt skal selge i deler da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JulianS Skrevet Desember 15, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 15, 2008 gidder ikke å selge sånne smådeler å sitte igjen med en bil jeg ikke får solgt... Interiøret er forresten solgt så bilen selges derfor med originalt interiør... billigere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Desember 15, 2008 Share Skrevet Desember 15, 2008 kommet noen pris antydning på denne enda? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JulianS Skrevet Desember 16, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 16, 2008 ca 25.000, går billigere ved hurtig handel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayman Skrevet Desember 16, 2008 Share Skrevet Desember 16, 2008 Hvilken stand selges bilen i, noen mangler? Stoff interiøre medfølger, m3 driverk, is motoren kjørbar? Pre-facelift bil? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JulianS Skrevet Desember 17, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 17, 2008 selges uten mangler, iS drivverk, org. stoffinteriør, kjørbar iS motor med ny toppakning, rustfri prefacelift Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayman Skrevet Desember 17, 2008 Share Skrevet Desember 17, 2008 Hva er det som er forskjell på pre og face-lift egentlig? Vet ikke hvorfor men har bare bestemt meg for at jeg skal ha facelift Får man M-tec II på pre? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JulianS Skrevet Desember 17, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 17, 2008 Baklykter, bakplate og frontplate sånn i grove trekk Mtech 2 på prefacelift er ikke noe problem, må ha fester til fangere foran og bak fra facelift + facelift frontplate... jeg synes mtech 2 er aller finest på prefacelift pga baklyktene Følger forresten med linselikter også (DE) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JulianS Skrevet Desember 22, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 22, 2008 bump... må bort fort Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg