Gå til innhold

Rustfri e30 318iS prefacelift selges... *link til bilder*

JulianS
 Share

Anbefalte innlegg

Jeg har en 2dørs rustfri blågrå e30 som jeg har kjøpt som delebil. Den er så brå i karosseriet at jeg nesten vurderer å beholde den :)

Den får iS motor denne uka og blir solgt med det...

Den blir solgt med originalt interiør, FK Highsport coilovers, e36 m3 3.0 tannstang, m3 bakre bærearmsforinger, nye bærearmsforinger bak + div snacks :) Ingen av disse tingene står på nå men mye er vel på plass i løpet av neste uke.

Bilen er ikke helt strøken, det er noen småbulker her og der men som sagt så er den helt rustfri!!! skal legge inn bilder men har litt lyst til å få vasket den først fordi den har stått på henger

:wink:

Den er eu-godkjent men skiltene er levert inn, syns ikke det er noe vits i å hente dem før nyttår pga. årsavgift...

Er bare å spørre hvis du lurer på noe :) Her, PM eller 41214062... er tilgjengelig stort sett hele døgnet.

Det er denne bilen bare litt andre deler:

http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=82805&highlight=

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Baklykter, bakplate og frontplate sånn i grove trekk :) Mtech 2 på prefacelift er ikke noe problem, må ha fester til fangere foran og bak fra facelift + facelift frontplate... jeg synes mtech 2 er aller finest på prefacelift pga baklyktene :) Følger forresten med linselikter også (DE)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...