///Mysild Skrevet Desember 11, 2008 Share Skrevet Desember 11, 2008 har fikset linkene hehe... er veldig ABC! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A1eks Skrevet Desember 11, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 11, 2008 Ser at du kjøpte AE'ene hos norvatio.no, men de selger da ikke AE til E36 der? Om jeg er rask å bestille, kanskje jeg får dem før jeg reiser til bilkyndige søskenbarn i vinterferien.. Eventuelt link til et xenonsett, hvor lampene er H1 og ca 6000k, og der jeg får dem innen neste fredag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Desember 11, 2008 Share Skrevet Desember 11, 2008 du får sende norvatio en mail... xenonxett får du kjøpe fra noen på forumet kanksje... ligger vel noen i salgstråden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A1eks Skrevet Desember 11, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 11, 2008 Har kjøpt xenonkit fra netshoppen her på siden, skal nok få det montert før nyttår! Bestilte også emblemer til panser, bakluke og ratt, så får vi se hvordan det er. Takk for hjelpen, Mysild! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Desember 11, 2008 Share Skrevet Desember 11, 2008 bare hyggelig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A1eks Skrevet Februar 6, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 6, 2009 Litt oppdatering: Har fått montert xenonlyktene fra Bimmers.no, og disse funker fjell. 6000k i kjørelys og 8000k i fjernlys, for en forskjell! Den ene håndbrekkvaieren er også røket, men skal fikses snart Skal på EU-kontroll innen mai, og sparer allerede penger til nødvendige reperasjoner.. Gruer meg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Februar 6, 2009 Share Skrevet Februar 6, 2009 du kommer på treff i mitten av april regner jeg med! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A1eks Skrevet Februar 6, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 6, 2009 På sørlandet? Får se, frister godt, men håper jeg stiller med mindre bilen er avskiltet... Har hatt problemer med forrige eier, de har ikke levert inn de nødvendige tingene til BT, så har fått advarsler om avskilting nå.. WOHO! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Februar 6, 2009 Share Skrevet Februar 6, 2009 jepp... krsand jaha... har de glemt å levere inn lapp om eierbytte kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The StigMeister Skrevet Februar 6, 2009 Share Skrevet Februar 6, 2009 Du har glemt 1 viktig ting på lista de, M3 speil! De gjør veldig mye med bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A1eks Skrevet Februar 6, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 6, 2009 Mysild: får tenke over saken da:p Tror de hadde glemt å levere inn del 1 av vognkort eller noe, det var noe som var feil. Pluss at når vi betalte omreg., så hadde vi problemer med nettbank, så den ble registrert i 2009, og da hadde BT økt omreg. avg. med ca 40kr, og dette purra de seff på.. Får se om det ordner seg nå på mandag, ellers blir jeg avskilta StigMeister: Det er mye som skal gjøres, men først og fremst er det EU-kontroll, så nye fjører/senkesett, og deretter kjøpe skjørt + fanger bak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A1eks Skrevet Februar 16, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 16, 2009 Da var nye vognkort sikret, og jeg slipper avskilting Noen som vet hvorfor det er registrert 4 seter i en coupé, når det er belter til 5? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A1eks Skrevet Februar 19, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 19, 2009 Eu kontroll bestilt til neste onsdag, kjører småreperasjoner, eller store, etter dette. Når det er overstått, er det noen som har forslag til hva som bør bedres på bilen? Jeg for min del hadde å forbedre kjøreegenskapene, forslag? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ssbmw Skrevet Februar 20, 2009 Share Skrevet Februar 20, 2009 Er vel bare 4 seter coupe? jeg har hvertfall bare 4 seter og 4 seler. har det noe med nedleggbart sete å gjøre? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A1eks Skrevet Februar 20, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 20, 2009 Vel, baksetet er nedleggbart i 2 deler, men det er fortsatt 5 seler i bilen, så jeg forstår ikke helt hvorfor det står at det er 4 sitteplasser i bilen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå