///Mysild Skrevet Februar 20, 2009 Share Skrevet Februar 20, 2009 er nok 5 sitteplasser ^^ hehe... men det er ikke plass til mer enn 4, i min er det maks 2 muligens en liten person bak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A1eks Skrevet Februar 21, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 21, 2009 Har jo fått plass til 5 karer i bilen min jeg, selv om de sleit med å komme seg ut, var det plass til dem, pluss skolesekkene deres.. Forslag til neste oppgradering? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A1eks Skrevet Februar 27, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 27, 2009 Da var eu kontrollen gjennomført, og dette var det som var feil med bilen: Bremserør svekket pga rustangrep: venstre del bak (2) Parkbrems for dårlig bremsevirkning: Høyre side (2) -Forskjell i bremsekraft>50% av høyeste verdi (2) Baklys - feil funksjon: venstre side og høyre side (2) Skiltlys - defekter: venstre side og høyre side (1) Varsellamper for tåkebaklys defekt (1) For liten mønsterdybde: venstre foran og høyre foran (1) Defekt hjullager: høyre foran (2) Blir nok fikset fortløpende på verksted:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A1eks Skrevet Mars 11, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 11, 2009 Har bestilt reparering for bilen nå, kommer på værste fall på 10 000.. Det er dyrt å ha bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Mars 11, 2009 Share Skrevet Mars 11, 2009 i hvertfall når en ikke kan skru litt selv! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A1eks Skrevet Mars 11, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 11, 2009 i hvertfall når en ikke kan skru litt selv! Ta turen innom Stavanger hver helg du, så kan vi skru litt, og du kan lære meg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
axor Skrevet Mars 11, 2009 Share Skrevet Mars 11, 2009 si meg hvor i Stavanger det er så kan jeg komme innom av og til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Mars 11, 2009 Share Skrevet Mars 11, 2009 i hvertfall når en ikke kan skru litt selv! Ta turen innom Stavanger hver helg du, så kan vi skru litt, og du kan lære meg? hehe ^^ skal du ha et godt tips? kjøp en hynes bok om e36... og kikk igjennom den... det står det MASSE tjekt å bytte hjullager er like greit å ta på verkstedet... men det å smøre opp kaliperne og sånt, bytte pærer, er en enkel og greit jobb Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
axor Skrevet Mars 11, 2009 Share Skrevet Mars 11, 2009 kosearbeid kalles det, og om du ikke har peiling, følg boka SLAVISK så får du det til den boka gjør deg så idiotsikker som mulig selger den på biltema Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Mars 11, 2009 Share Skrevet Mars 11, 2009 kosearbeid kalles det, og om du ikke har peiling, følg boka SLAVISK så får du det til den boka gjør deg så idiotsikker som mulig selger den på biltema ja, hehe... helt korrekt koster vle ikke mye heller... rundt en 100-150 kroner tror jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A1eks Skrevet Mars 11, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 11, 2009 kosearbeid kalles det, og om du ikke har peiling, følg boka SLAVISK så får du det til den boka gjør deg så idiotsikker som mulig selger den på biltema ja, hehe... helt korrekt koster vle ikke mye heller... rundt en 100-150 kroner tror jeg... Da ryker hele budsjettet...! Men det høres ut som en god idé dette, skal se å få tak i den boka raskt som fy. Men de reperasjonsobjektene som er ovenfor, blir nok tatt på verksted i denne omgang, så får vi se senere om jeg har lært meg noe Takk for tips, gutta Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Mars 11, 2009 Share Skrevet Mars 11, 2009 bytte pærer håper jeg du gjør selv ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A1eks Skrevet Mars 12, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 12, 2009 bytte pærer håper jeg du gjør selv ^^ Har gjort det tidligere, men jeg synes det er så jævlig kav å fikle med instrumenthuset, og de tilkoblingene bak der, er så trangt.. Litt for store hender til slikt, stressa som juling forrige gang jeg skulle gjøre det så.. Jeg avtalte bare time, og sa: dette tar du Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marararius Skrevet Mars 12, 2009 Share Skrevet Mars 12, 2009 Mente vel at du kan jo bytte pærer i baklampene og skiltlysa selv hvertfall. Og sette på andre dekk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Mars 12, 2009 Share Skrevet Mars 12, 2009 Mente vel at du kan jo bytte pærer i baklampene og skiltlysa selv hvertfall. Og sette på andre dekk sette på dekk er litt vanskelig selv ^^ hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå