Roxor Skrevet Desember 11, 2008 Skrevet Desember 11, 2008 Hei Har litt rust på min bmw e 34 88 modell , og lurer på om noen har noen bra tips om rustfjerning. og Rustbeskyttelse ?
Scampi Skrevet Desember 12, 2008 Skrevet Desember 12, 2008 Tectyl på så gammel bil med påbegynt rust under er lite lurt. Tectylen lukker fuktigheten i inne og setter i verste fall fart på den. Samme som på min, selv om den "bare" er fra 1998, de nfår oljebehandling snart. Oljen trekker seg inn i rusten som er der og stopper den.
Wolfeh Skrevet Desember 12, 2008 Skrevet Desember 12, 2008 Ovatrol da eller? Eller hvilken olje tenker du på? Tror jeg skal ta et par ovatrol behandlinger på min. Sprøyter alle rom fulle med ovatrol til det renner ut. La det tørke i 10-15 timer også en behandling til.
Roxor Skrevet Desember 12, 2008 Forfatter Skrevet Desember 12, 2008 det er rust på kanalene og nederst på dørene
Scampi Skrevet Desember 12, 2008 Skrevet Desember 12, 2008 Ovatrol da eller? Eller hvilken olje tenker du på? Tror jeg skal ta et par ovatrol behandlinger på min. Sprøyter alle rom fulle med ovatrol til det renner ut. La det tørke i 10-15 timer også en behandling til. Litt usikker på hva Funderud Antirust i indre Østfold bruker, fullt mulig det er Owatrol. Har iallefall hørt mye bra om Funderud, og det koster jo 1200...ingen upris, det.
Tommy Skrevet Januar 28, 2009 Skrevet Januar 28, 2009 Puss ned det du klarer, å legg på brunox, å lakker over etterpå.
Roxor Skrevet Februar 5, 2009 Forfatter Skrevet Februar 5, 2009 Okei Noen som har erfaringer med Rustbullet?
Hawkon88 Skrevet Februar 5, 2009 Skrevet Februar 5, 2009 Okei Noen som har erfaringer med Rustbullet? funker greit det.. men er gaanske tyntflytende.. Du bør fjærne mest mulig av den "gamle" lakken før du legger på ny. Å legge noe som helt oppå rustboblene kommer bare til å skjule rusten du har nå i et par måneder..
Roxor Skrevet Februar 5, 2009 Forfatter Skrevet Februar 5, 2009 Okei Noen som vet hvor jeg kan få tak i Rust Bullet ?
Tronstad Skrevet Februar 5, 2009 Skrevet Februar 5, 2009 funderud er veldig bra ja, vært der med 3 av bila mine, dem legger på noen gummilister på innsiden av hjulbuene også som beskytter mot stensprut skader på innsiden av skjermen , veldig flink kar med fine priser
Roxor Skrevet Februar 11, 2009 Forfatter Skrevet Februar 11, 2009 Okei Takk Noen som vet hvor jeg kan få tak i Rustbullet? Eller eventuelt har en skvett stående til salgs?
TorErling Skrevet Februar 11, 2009 Skrevet Februar 11, 2009 Puss ned det du klarer, å legg på brunox, å lakker over etterpå. Hva anbefaller du å pusse ned med? Veldig fint sandpapir?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå