KalMar Skrevet Desember 12, 2008 Share Skrevet Desember 12, 2008 noen som gi meg et reg nr. fra en original ac schnitzer S3T... som går i norge... trenger det i forbindelse med ombygging av bilen min.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Desember 12, 2008 Share Skrevet Desember 12, 2008 Har ikke tommy her på forumet en slik en? Ligger en tråd om den på forumet... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet Desember 12, 2008 Share Skrevet Desember 12, 2008 Tommy`s er ikke regga. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet Desember 12, 2008 Share Skrevet Desember 12, 2008 Min blir ikke registrert før til våren, når saltet er borte fra veiene, å den skal registreres ubder §1,15 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet Desember 12, 2008 Share Skrevet Desember 12, 2008 Er det motorhistorisk? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet Desember 12, 2008 Share Skrevet Desember 12, 2008 Er det motorhistorisk? Jepp, så slipper jeg å lage hull til sideblinklys. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet Desember 12, 2008 Share Skrevet Desember 12, 2008 Godt argument De begrensningene det vil gi har jo uansett ikke noe å si på en bil som aldri vil bli modda Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet Desember 12, 2008 Share Skrevet Desember 12, 2008 Godt argument De begrensningene det vil gi har jo uansett ikke noe å si på en bil som aldri vil bli modda Stemmer det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KalMar Skrevet Desember 13, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 13, 2008 Stillig bil den til tommy !!! men var nå en S3T jeg ville ha reg nr til... altså den e30 som kom med turbo 2.3L... det funker også fint med ramme nr... men det må være en norsk bil!!! Men takker så mye uansett... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KalMar Skrevet Desember 13, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 13, 2008 ingen som kan hjelpe meg ??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet Desember 13, 2008 Share Skrevet Desember 13, 2008 ingen som kan hjelpe meg ??? Såvidt jeg vet, er min den eneste E30 Ac Schnitzer i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Desember 13, 2008 Share Skrevet Desember 13, 2008 går en godkjent ombygd en som kjell rune hadde en gang Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet Desember 13, 2008 Share Skrevet Desember 13, 2008 går en godkjent ombygd en som kjell rune hadde en gang Warsteiner replicaen? Var dette en AC Schnitzer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet Desember 14, 2008 Share Skrevet Desember 14, 2008 Vet det var en her inne som drev bygde en S3T, men vet ikke om den ble godkjent. Men hvorfor må du ha disse numrene? Har du forsøkt kontakte ACS? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Runar-CSi Skrevet Desember 14, 2008 Share Skrevet Desember 14, 2008 går en godkjent ombygd en som kjell rune hadde en gang Warsteiner replicaen? Var dette en AC Schnitzer? Nei en sort en, er en her inne som har den nå... mener det skal ligge en prosjekt tråd om den... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå