///Mysild Skrevet Desember 15, 2008 Share Skrevet Desember 15, 2008 den GTen blir jo så god som guill... kjipt å smelt den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ReiRud Skrevet Desember 15, 2008 Share Skrevet Desember 15, 2008 halve gleden med en bil er jo at den skal kjøres, og brukes..så er det noe med vedlikehold,pleie,kjærlighet og vasking som avgjør hvordan bilen er og blir MER film Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Der Barockengel Skrevet Desember 15, 2008 Share Skrevet Desember 15, 2008 ALT blir en diskusjon her på forumet..! Ja, er det ikke utrolig - tror nesten jeg vil sende PM til Gunnar med tips om at han kaller det et diskusjonsforum. Kul film, råere bil! Jeg er tilhenger av å behandle biler pent, men akkurat her ser jeg ikke det helt store problemet. Dessuten, vi er midt i desember, så genialt å poste en film som minner oss på at det snart kommer en ny sommer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet Desember 15, 2008 Share Skrevet Desember 15, 2008 Spoling eller ikke spoiling, jeg venter hvertfall på sommeren som trådstarter! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Desember 16, 2008 Share Skrevet Desember 16, 2008 åååå.... nei, du misforsto! mente liksom penguiN "rundinger er kjipt!" fordi han ikke kan selv...for min del må han bare legge rundinger... røyk er god underholdningsverdi Da bøyer jeg meg ydmykt og ber om unnskyldning Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Desember 16, 2008 Share Skrevet Desember 16, 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tjommin Skrevet Desember 16, 2008 Share Skrevet Desember 16, 2008 sommer tider hey hey. blir ikke dumt når kong vinter forsvinner å man kan høre folk svi litt gummi meget pen bil du hadde der å Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Desember 16, 2008 Share Skrevet Desember 16, 2008 greit at det kanskje ikke er noen verdenskunst å legge rundinger på asfalten, men tviler på at de som er gode til å kjøre bil i dag startet med en gang i den peneste svingen med rett dosering å la på breisladd i 100km/t +++ med en gang. Kan vel være greit å begynne en plass? Sorry OT! Synes det er fint at folk kan ha det litt gøy med kjøretøyet samtidig som det blir passet på og holdt i orden.! Glerder meg enda mere til våren nå..!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet Desember 16, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 16, 2008 hehe, nå må ikke folk missforstå! var ikke slædde trening jeg holdt på me på filmen;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vmaxx Skrevet Desember 17, 2008 Share Skrevet Desember 17, 2008 Hva er galt med å være harry da? vet ikke hvor mange av dere her som drar titt og ofte over til søta bror og handler snus og div. men sist jeg sjekket var det sett på som harry! Ergo faller jeg også under begrepet, men jeg liker det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå