|Ole| Skrevet Desember 12, 2008 Share Skrevet Desember 12, 2008 En kompiss av meg selger denne: http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=2030556 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raymond Skrevet Desember 13, 2008 Share Skrevet Desember 13, 2008 for en peis... at han ikke solgte litt før før jeg byttet S8 mot en 750 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hefner Skrevet Desember 13, 2008 Share Skrevet Desember 13, 2008 Bensinforbruk blandet kjøring: 0,86 l/mil var jo veldig billig vel? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raymond Skrevet Desember 13, 2008 Share Skrevet Desember 13, 2008 Jau, er vell ikke så ille i drift.. vetke med den 2.8 motoren men, S8 som jeg hadde med 4.2 v8 og 6trinns manuell brukte 0.9 men, den er giret lavere en a8.. så derfor bruker den litt mer.. vell og merke på langkjøring Nå vil jeg og fremheve den bilen jeg har nå, BMW 750iA 110 i snitt og forbruk på 0.86 med 5.4liter V12 nice sjekket med tankfylling, og stemmer mycket bra bare synd jeg ikke har råd til en slik i norge.. men, den kutter vell halve blokka når den ikke trenger det iukwim Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet Desember 13, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 13, 2008 Bensinforbruk blandet kjøring: 0,86 l/mil var jo veldig billig vel? du får ringe å spør Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå