Luftwaffel Skrevet Desember 12, 2008 Skrevet Desember 12, 2008 Bare undersøker om folk kunne være interresert i en liten sammenkomst før Jul. Hovedsaklig sørlendinger dette gjelder, men alle er jo velkomne. Dagen er Fredag 19. Desember, stedet er Arendal. I utgangspunktet tenker jeg masse Bmw-fanatikere, god mat, og god drikke. Hvis vi blir mange nok til at det er verdt å gjennomføre(les: mer enn 3. ) tenker jeg vi kan praie en restaurant et sted, men fint om folk sier ifra så tidlig som mulig, så kan jeg reservere noen bord et sted. Jeg vet dette er KORT tid å si ifra på, men jeg har nå lyst til å fiske interessen for det. Spiller ingen rolle om vi blir 4 eller 40, å møte folk fra Bimmers.no er koselig uansett. Hvis dere er interreserte, si ifra og evnt meld på, sånn at jeg kan sette i gang eventuelle reservasjoner. Mvh AJ Påmeldte: wabbyluftwaffelsammigun
wabby Skrevet Desember 12, 2008 Skrevet Desember 12, 2008 Absolutt av interesse, men kan hende jeg er billøs den dagen takke en smørbrød liste med feil som skal utbedres av forhandler. Men kan da hende jeg kommer i en auda.
Hansh Skrevet Desember 12, 2008 Skrevet Desember 12, 2008 Gøy at noen tar videre mitt halvveis spøkefulle utsagn fra en annen tråd! Hadde prøvd å dukke opp hvis det var litt nærmere, men tror dessverre det kan bli vanskelig med den avstanden.. Håper det blir noe av ihvertfall, og neste år kan vi kanskje prøve på noe lignende i Bergen hvis interessen er der?
A1eks Skrevet Desember 12, 2008 Skrevet Desember 12, 2008 Hansh skrev: Gøy at noen tar videre mitt halvveis spøkefulle utsagn fra en annen tråd!Hadde prøvd å dukke opp hvis det var litt nærmere, men tror dessverre det kan bli vanskelig med den avstanden.. Håper det blir noe av ihvertfall, og neste år kan vi kanskje prøve på noe lignende i Bergen hvis interessen er der? Bergen er jeg faktisk med på, vi kan ta det i romjulen, da jeg er bosatt i Hardanger f.o.m. 19 desember. Skal følge litt med iallefall!
Dirty Skrevet Desember 12, 2008 Skrevet Desember 12, 2008 ja vis ikke noe annet dukker opp hadde jo dette vært morro. men bilen står inne så blir arbeidsbilen såfall
Gunnar Skrevet Desember 12, 2008 Skrevet Desember 12, 2008 Kjører muligens gjennom Kristiansand den dagen, men det blir nok litt tidlig...
mAZE Skrevet Desember 12, 2008 Skrevet Desember 12, 2008 Som mye annet her, så blir det vel dessverre ikke noe av. Mange viser interesse, men når det kommer til stykke, så faller fler og fler av lasset. Så skal noe slikt gjennomføres, så må ihvertfall en liten pengesum betales inn. Med tanke på leie av diverse ting, så en ikke sitter med alle utgiftene selv om ingen kommer. Dette blir nok litt langt unna for meg er jeg redd, ellers hadde jeg hatt tid den 19.
ullsokken Skrevet Desember 13, 2008 Skrevet Desember 13, 2008 Avstand skulle aldri være noe problem. Jeg jobber til sent denne dagen så desverre kan ikke, man hadde vært utrolig morsomt og hyggelig å komme seg litt ut å treffe litt mennesker. Neste sammenkomst kanskje.
Fliid Skrevet Desember 13, 2008 Skrevet Desember 13, 2008 mAZE skrev: Som mye annet her, så blir det vel dessverre ikke noe av.Mange viser interesse, men når det kommer til stykke, så faller fler og fler av lasset. x2
Luftwaffel Skrevet Desember 13, 2008 Forfatter Skrevet Desember 13, 2008 Tjah, kan forsåvidt tenke sånn, men har troa på dette i år. Hvis man går inn i ting med en negativ innstilling, blir ting aldri noe av. eneste omstendigheter som blir gjort før, er reservasjoner, noe som ikke koster peng. Men sitter du og lurer på om du skal dra eller ikke, meld deg på og bli med! I can guarantee a good time. =)
mAZE Skrevet Desember 13, 2008 Skrevet Desember 13, 2008 Er ikke negativ, for all del. Men, det vises gang på gang her inne. Vi bestemmer at vi skal ha ett treff der og der, mange, veldig mange sier de skal komme. Så ender det stortsett med at det er de vanlige 4-5stk som dukker opp. Dette har skjedd veldig mange ganger selv bare i år. Selv om en ting evt da ikke koster skjorta, så synes jeg de som ordner i stand noe kan ta forhåndsbetaling. Kun egentlig bare for å garantere seg for at vedkommende dukker opp. Er aktiviteten gratis, kan pengene bare betales tilbake når folk kommer til stedet. Ikke sikkert så mange sier de skal komme, for så å ikke gjøre det.
Gunnar Skrevet Desember 13, 2008 Skrevet Desember 13, 2008 Det var det som gjorde at jeg tok forhåndsbetaling på banetreffene, og det har jo fungert kjempefint. Når man først har en del forhåndsbetalte så blir det mye snakk om det i forumet, og så dukker det opp enda flere. Men alt avhenger av at man er noen initiativtakere, og så må man jobbe litt for å få med flere, og få folk til å binde seg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå