A1eks Skrevet Desember 13, 2008 Skrevet Desember 13, 2008 Som sagt, dette kan jeg lett være med på, bare det er etter julaften og før nyttår:D
Luftwaffel Skrevet Desember 13, 2008 Forfatter Skrevet Desember 13, 2008 Vi har prata litt nå, og satser på å finne et sted vi kan line opp bilene. Er et sted utenfor byen her med ferdig skrå-lina parkeringsplass og helt grei Jule-Buffet. Vaskehall er det også der!
Luftwaffel Skrevet Desember 15, 2008 Forfatter Skrevet Desember 15, 2008 Så liten interesse for dette altså? Hadde nesten håpet på noen sørfra som liker å sitte og spise/drikke og prate bmw hele kvelden, men det er kansje feil forum det her?
sveinis Skrevet Desember 15, 2008 Skrevet Desember 15, 2008 Bra tiltak! Jeg stiller opp om jeg ikke må jobbe, men er datoen bestemt, eller?
wabby Skrevet Desember 15, 2008 Skrevet Desember 15, 2008 Update, bilverkstedet ringte meg. Pga sykmeldinger lurte de på om jeg kunne utsette timen til over nyttår. Så da har jeg i allefall bil
Luftwaffel Skrevet Desember 15, 2008 Forfatter Skrevet Desember 15, 2008 Datoen er bestemt ja. Stedet blir vel Sjøloftet eller Taverna Kro, kommer an på hvor mange vi blir. Taverna er gudd sjitt med oppliningsplass langs veien, så mye mulig det blir stedet. Hvis du kan komme, send meg pm, så blir du satt som påmeldt. Helst før onsdag. Har en kamerat som ikke er inne på bimmers enda, men han blir med. Med mindre e36'en hans kommer tilbake fra lakkering før helga da.
marararius Skrevet Desember 16, 2008 Skrevet Desember 16, 2008 Hadde vært moro å vært med! Men BMWen er parkert for vinteren :\ Kjører en råtten Volvo 245 nå
Ørjan_S Skrevet Desember 17, 2008 Skrevet Desember 17, 2008 Juleavslutning på jobb torsdag, dvs. våkner til liv og nærmer meg edru en eller annen gang på lørdag..... så jeg rekker nok ikke denne
///Mysild Skrevet Desember 17, 2008 Skrevet Desember 17, 2008 jeg skal jobbe! du får sikkert møte mange på bimmers.no vårtreffet i april hehe... og hvis vi kanksje tar et "vinterbiltreff" i februar eller no
Luftwaffel Skrevet Desember 17, 2008 Forfatter Skrevet Desember 17, 2008 Jeg skal ha gjester på middag i helga uansett jeg, så for min del blir det midag uansett. Tenkte bare det hadde vært deilig å komme vekk fra julestria noen timer nå rett før julaften.
wabby Skrevet Desember 19, 2008 Skrevet Desember 19, 2008 Oppdatering, våknet opp idag uten stemme og vondt i huet. Har tatt ut egenmelding fra jobb idag og tror jeg også må droppe pizza'en. Tror jeg har fått virus på stemmebåndet. Snakk om dritt...
Dirty Skrevet Desember 19, 2008 Skrevet Desember 19, 2008 problemer er jo at d e vinter. og mange har parkert bilene sine. ikke så gøy å komme i skodaen liksom
Luftwaffel Skrevet Desember 19, 2008 Forfatter Skrevet Desember 19, 2008 Ser ut som vi må utsette dette til våren, gutter. Case Closed.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå