Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal si du legger planer :) Men er bare moro det. Holdt på sånn med 320'n jeg hadde før. Savner det litt i grunn. Blir som en liten unge igjen :D

Vil anbefale at du bytter eksos i begge ender. Grenrøret originalt i M52 er ikke rare greiene. Hjelper endel på lyden også ;)

• Svar 81
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

• 3 weeks later...
Skrevet

Skjedd lite her for tiden :wink: dama fløtta ut :( så har hadd nok og styre med den siste tiden....men nå er M5 front fanger på vei :D og muligens sorte bak lykter! :D håper bare jeg finner eksos (M5)til en fornuftig pris snart..

Skrevet
Skjedd lite her for tiden :wink: dama fløtta ut :( så har hadd nok og styre med den siste tiden....men nå er M5 front fanger på vei :D og muligens sorte bak lykter! :D håper bare jeg finner eksos (M5)til en fornuftig pris snart..

Hva er målene på felgene dine? Vil ikke 235/40 ta i hjulbuen?

Skal ha 235/30-19" på min tror jeg.. tror det skal gå bra :P

Skrevet

tror overhodet ikke det er noe problem med 235 fremme på E39. blir fint som faen! ;)

hvordan går det med de baklyktene egentlig? er det ikke lenge siden du bestillte dem?

Skrevet

jo :evil: bestilte dem fram ST import..men han hadde dem ikke inne..så han skulle g beskjed når de kom..men det er jo lenge siden.tror ikke det er no vits og vente på han :wink:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...