S.Nilsen Skrevet Desember 12, 2008 Share Skrevet Desember 12, 2008 Rondell D58.nye dekk og felger er kommet i hus Facelift baklykter bestilt på ST IMPORT. Facelift frontlykter bestilles også etter hvert. M5 fanger bestilles etter jul +bakfanger Eksos M5 kommer også. Bakrute senker er montert Gleder meg bare til jeg får mulighet til og få egen garasje! så jeg slipper og ha nesten alt av verktøy,deler og div i leiligheten.tar litt plass,så jeg har masse utstyr samlet hos min far for øyeblikket..hehe ikke helt populært da men.. Her er noen bilder,kommer flere etter hvert det skjer noe med bilen :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet Desember 12, 2008 Share Skrevet Desember 12, 2008 Blir bra dette her. Hva heter grønnfargen? Var pen. Tror du trenger garasje ja. Så litt liten ut på siste bilde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet Desember 12, 2008 Share Skrevet Desember 12, 2008 Fin bil, sleng ut flere bilder. Det blir bra med Rondells ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Nilsen Skrevet Desember 12, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 12, 2008 Blir bra dette her. Hva heter grønnfargen? Var pen. Tror du trenger garasje ja. Så litt liten ut på siste bilde Hehe,husker ikke nøyaktig,skal sjekke imorgen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Nilsen Skrevet Desember 12, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 12, 2008 Fin bil, sleng ut flere bilder.Det blir bra med Rondells ;) Takker Gleder meg til våren ja! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Nilsen Skrevet Desember 13, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 13, 2008 Har også kjøpt noen skiltplater som skal monteres når M5 delene er kommet på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Springsteen Skrevet Desember 13, 2008 Share Skrevet Desember 13, 2008 Blir bra dette her. Hva heter grønnfargen? Var pen. Tror du trenger garasje ja. Så litt liten ut på siste bilde Oxford grønn, tror jeg,. Er vel den mest "vanlige" av grønnfargene på e39?? Synes forøvrig grønn er en fin farge på e38/39 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chrispede Skrevet Desember 13, 2008 Share Skrevet Desember 13, 2008 E39 er veldig kjekke, synes du har funnet deg ein topp bil =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Nilsen Skrevet Desember 13, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 13, 2008 Blir bra dette her. Hva heter grønnfargen? Var pen. Tror du trenger garasje ja. Så litt liten ut på siste bilde Oxford grønn, tror jeg,. Er vel den mest "vanlige" av grønnfargene på e39?? Synes forøvrig grønn er en fin farge på e38/39 Det er Oxford grønn metallic syns det er en pen farge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Nilsen Skrevet Desember 13, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 13, 2008 E39 er veldig kjekke, synes du har funnet deg ein topp bil =) Takker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Naitsirk Skrevet Desember 15, 2008 Share Skrevet Desember 15, 2008 Nice Dette ser veldig bra ut! Venter i spenning på oppdateringer hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nicooo Skrevet Desember 15, 2008 Share Skrevet Desember 15, 2008 fin bil kan jo tipse om at det er juletilbud på M5 frontfanger på koed nå like under 2k Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Nilsen Skrevet Desember 16, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 16, 2008 fin bil kan jo tipse om at det er juletilbud på M5 frontfanger på koed nå like under 2k Takker så det der ja blir vell en julegave til på meg selv da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Nilsen Skrevet Desember 16, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 16, 2008 Fikk ny felgene idag 265 35 18bak/foran 235 40 18 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Desember 16, 2008 Share Skrevet Desember 16, 2008 steike så blanke og fine de var. tror det er lenge siden mine så så bra ut. blir bra når du får dem på bilen, bare kjipt at du må vente helt til sommern. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå