marius paulsen Skrevet Mai 22, 2009 Skrevet Mai 22, 2009 Facelift lyktene har blitt bestilt 2 ganger fra ST IMPORT men de kan jeg bare glemme.fyren får de aldri inn på lager..det kunne vi fått til Eneste at S hafsmo er på havet,når sommer treffet er. men jeg skal dit. coilovers blir det.men må se.er så mye annet en bil den siste tiden som pengene er gått til Har du sorte baklykter da? ja vi må prøve å få til noe. kanskje du kan få sitte på i banebilen en runde eller 2 også om du tør har faktisk sorte baklykter ja. er en fyr som skulle "prøve" dem men har ikke fått noen penger hos han.. uansett om jeg ikke får dem så har jeg muligens et sett med rød/vite som du kan få meget billig..har også et sett med msport støtdempere med 50/50 senk + senkeskåler som kommer for salg. ikke kjøp annet enn hella frontlykter.kjøpte selv et sett med depo lykter men utsendet var så kjipt at jeg måtte kjøpe hella..
S.Nilsen Skrevet Mai 23, 2009 Forfatter Skrevet Mai 23, 2009 Det må vell la seg gjøre vært greit og stått en gjeng med bmw ilag på treffet Tur i banebil høres skøy ut Mye hk i den? du kan jo sende bilder av lyktene på pm el i tråden hær. er egentlig ute etter sorte,viss du får dem igjen?
S.Nilsen Skrevet Mai 30, 2009 Forfatter Skrevet Mai 30, 2009 Da blir coilovers bestilt i juni etter og ha sett S.hafsmo sin E34 med dette.. så må jeg bare ha senken blir perfekt med dette
S.Nilsen Skrevet Juni 6, 2009 Forfatter Skrevet Juni 6, 2009 Blir nok ikke coilovers på bilen til ACR må nok kjøre som en "crosscontry" får ikke pengene inn før etter sommertreffet men men
S.Hafsmo Skrevet Desember 21, 2010 Skrevet Desember 21, 2010 Hvordan går det her da? lenge siden det har vært noe liv i denne tråden.
S.Nilsen Skrevet November 25, 2011 Forfatter Skrevet November 25, 2011 Hei hei Folkens! ;)Næi har ikke solgt den nei!Den har fått ny lakk,nye dekk,M5 front siden sist!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå