carlhaakon Skrevet Desember 12, 2008 Skrevet Desember 12, 2008 var ute og kjørte i dag da jeg måtte rygge og så ta i gang igjen. når jeg tok automatkassa fra R til Drive så kom det en varsjel lampe opp med en i inni og et rundt tannhjul ligene rundt i en . noen som vet hva dette er? når denne kom opp gikk også bilen veldig dårlig, kikk downen fungerte heller ikke så virker som den går på 4 giret eller noe etter det jeg merker. noen som kan fortelle meg om dette er alvolig eller hva det er? tusen takk for alle svar Mvh Carl Haakon
carlhaakon Skrevet Desember 12, 2008 Forfatter Skrevet Desember 12, 2008 ja vil tro det jeg også. men må jo verre en grun til at den gjør det?
Morgan GS Skrevet Desember 12, 2008 Skrevet Desember 12, 2008 Den kan ha "sluret " litt slik at det er registret hos speedsensoren , å det kan være grunnen
kawaman Skrevet Desember 12, 2008 Skrevet Desember 12, 2008 Få tatt en diagnose så fort som mulig,så kanskje du ikke ødelegger noe mer. Er en feil på kassa ja.
carlhaakon Skrevet Desember 12, 2008 Forfatter Skrevet Desember 12, 2008 ja skal få bilen på et verksted så jeg får kjørt diagnose så fort som mulig takker får svar
Reef89 Skrevet Desember 14, 2008 Skrevet Desember 14, 2008 Den går nok i NØD prog. husk at du IKKE skal kjøre når den er i nødprogram. Får å resette nødprog. kobler du av + polen på batteriet i 30sek. og på igjen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå