Gå til innhold

Demperen streika i sta, hjelp!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, var ute å kjørte litt hardt i går på en litt humpete vei og først i dag så merka jeg att det var noe gale med demperen, den lager en dunkelyd når man treffer humper osv, føler att det er lite motrykk i demperen og det er en smule løst.

er snakk om en bmw e34 1994 mod.

noen som har en ide på hvordan jeg skal få fikset det?

eller noen som har en demper til mej?

takk på forhånd :)

Skrevet
Hei, var ute å kjørte litt hardt i går på en litt humpete vei og først i dag så merka jeg att det var noe gale med demperen, den lager en dunkelyd når man treffer humper osv, føler att det er lite motrykk i demperen og det er en smule løst.

er snakk om en bmw e34 1994 mod.

noen som har en ide på hvordan jeg skal få fikset det?

eller noen som har en demper til mej?

takk på forhånd :)

Ser ut som at det er snakk om bare en demper? Ville vertfall sjekket alle demperne samtidig. Kan jo jekke opp bilen med en garage jekk, da vil jo opphenget og akslingen bli presset ned. Da kan du jo gå over litt. :wink:

Skrevet

jojo, sant att man bør bytte begge, var en smule stressa i går :P

men rart att jeg ikke merka noe som helst dagen før og når jeg skulle ut å kjøre dagen etterpå så dunka det noe som juling, får vel bare bytte ut begge 2, har jeg noe å gjøre å =)

noen som har 2 til salgs, framdepere til e34? :)

Skrevet

Sikker på at det er demperen og ikke noe foringer som har tatt kvelden?

Hvordan reagerer demperen om du gynger på bilen f.eks?

Sjelden demperne lager "dunkelyder" er vel enten da topplageret eller som sagt en foring..

Skrevet

Om topplageret ryker på e34 så ser og hører man det fort, tro meg :wink:

Holdt på å kjøre av veien når mitt tok kvelden, smeller som satan også kommer demperen opp inn igjennom hattehylla..

Skrevet
Da er det jammen god slark om framdemper kommer gjennom hattehylla!!!

så ikke at det sto frem demper noe steder :oops: også så jeg at det var en sprengskisse av bakre demper lenger oppe i tråden...

Hvor står det at det er foran?

Skrevet

jeg har også vært borti at topplagrene bak på e34 er dårlige og kommer opp i hattehylla, men hvis det er foran lyden kommer, så bør det være noe annet. tviler på at det er demperen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...