Gjest Skrevet Desember 13, 2008 Skrevet Desember 13, 2008 Her står litt http://forbrukerportalen.no/rettighetsa ... nformasjon
cmn Skrevet Desember 13, 2008 Skrevet Desember 13, 2008 Sendte mail til Norvatio i midten av august om spurte om de kunne skaffe en bestemt frontfanger til Honda'n. Da fikk jeg til svar at det kunne de, men leveringstiden var 6-8 uker. Så jeg bestilte fronten. Etter 10-11 uker sendte jeg mail og lurte på hvor det ble av fronten, men fikk ikke noe svar. Noen dager senere sendte jeg en mail til. Til slutt fikk jeg svar: "Melding på din bestilling er Distributøren vi har bestilt varene igjennom har idag gitt oss beskjed om att de ikke har kunnet bestille opp tidlig og vil ikke kunne levere varene fremover pga likviditetsproblemer. Vi beklager, men vi kan ikke levere varen lenger pga dette. Din ordre har fått følgende status. Ny status: Ikke behandlet" Det hadde vel ikke vært så dumt å si ifra da.
BreitBau Skrevet Desember 13, 2008 Skrevet Desember 13, 2008 Samme skjedde med meg når jeg handlet på Bullshit bildeler.. Det gikk 3 mnd, og da kunne de plutselig ikke skaffe meg fangern likevel.
vetu03 Skrevet Desember 14, 2008 Skrevet Desember 14, 2008 Samme skjedde med meg når jeg handlet på Bullshit bildeler..Det gikk 3 mnd, og da kunne de plutselig ikke skaffe meg fangern likevel. kom Skjedd med meg også 2 ganger, ene gangen tok det 6månder før det kom. Og andre gangen fikk jeg ordrebekreftelse og det stod at varene ble sendt første virkedag.. Men har ikke kommet enda, er over 1år siden!! Ringte å klagde, men har ikke skjedd noe.. Møkka sjappe
///Mysild Skrevet Desember 14, 2008 Skrevet Desember 14, 2008 hmmmm... thomas som vimer nå... får alltid det jeg bestiller av norvatio innen 2 dager somregel...
NiklasJa Skrevet Desember 14, 2008 Skrevet Desember 14, 2008 Nøkkelopplysninger fra Enhetsregisteret Organisasjonsnummer: 888 656 162 Navn/foretaksnavn: NORVATIO Thomas Håland Organisasjonsform: Enkeltpersonforetak Forretningsadresse: Gamle Strømmevei 29 4638 KRISTIANSAND S Kommune: KRISTIANSAND Postadresse: - E-postadresse: thomas@norvatio.com Internettadresse: www.norvatio.no Telefon: - Mobil: 415 11 249 Telefaks: - Registrert i Enhetsregisteret: 17.09.2005 Stiftelsesdato: - Innehaver: Thomas Håland Daglig leder/ adm.direktør: Thomas Håland Næringskode®: 50.302 Detaljhandel med deler og utstyr til motorvogner, unntatt motorsykler Der har dere tlf nr Edit: Slenger på privaten også Thomas Håland, 4741 Byglandsfjord TLF: 483 50 532
///Mysild Skrevet Desember 14, 2008 Skrevet Desember 14, 2008 skal du ha nummeret til brødrene også? og fetteren... for de har jeg
Der Barockengel Skrevet Desember 14, 2008 Skrevet Desember 14, 2008 Så lenge det er snakk om et enkeltmannsforetak - som her - er kontaktdata for familiemedlemmer ikke veldig interessante. Grensen mellom privatnumre og forretningsnumre kan bli tynn når det gjelder enkeltforetak, og siden begge numrene her har samme registrerte bruker, er de vel begge relevante.
PenguiN- Skrevet Desember 29, 2008 Forfatter Skrevet Desember 29, 2008 har enda ikke hørt noe fra di. er 1 mnd siden jeg bestillte og ba om bekreftelse. har ikke fått noe svar på mailer, en bekreftelse eller noen fanger. har nå sendt mail om at di kan kansellere orderen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå