Arild G. Skrevet Desember 13, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 13, 2008 jeg er interessert i en alpina m3 Arild..! jeg har bestemt meg for å beholde denne blå, men vi får se om jeg ikke bygger flere etterhvert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olelink Skrevet Desember 13, 2008 Share Skrevet Desember 13, 2008 hva skal du ha for racing 320 e46'n da ? (Jörg Müller sin) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild G. Skrevet Desember 13, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 13, 2008 e46'n går for 550kr + frakt. denne modellen er fra autoart og er meget detaljert og fin, men har ikke panser og dører som åpnes slik som de andre modellene jeg har. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olelink Skrevet Desember 14, 2008 Share Skrevet Desember 14, 2008 e46'n går for 550kr + frakt.denne modellen er fra autoart og er meget detaljert og fin, men har ikke panser og dører som åpnes slik som de andre modellene jeg har. ok, skal tenke på det, ingen dum pris Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsrh Skrevet Desember 14, 2008 Share Skrevet Desember 14, 2008 Mye skal du ha for en E30 M3? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet Desember 14, 2008 Share Skrevet Desember 14, 2008 Mye for 02'n? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Anders Skrevet Desember 14, 2008 Share Skrevet Desember 14, 2008 Mye skal du ha for z3 coupen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Runar-CSi Skrevet Desember 14, 2008 Share Skrevet Desember 14, 2008 Jeg skulle jo få kjøpt den blå Alpina M3`en da.. iom at jeg har en E24 Alpina i samme farge ... Ellers så er jeg jo fortsatt intr. i E24`n da..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild G. Skrevet Desember 14, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 14, 2008 Mye for 02'n? 02'en er egentlig en av de jeg vil beholde i samlingen, men lar den gå for 850kr som ikke er langt unna det den har kostet meg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild G. Skrevet Desember 14, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 14, 2008 Mye skal du ha for z3 coupen? den går for 500kr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild G. Skrevet Desember 14, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 14, 2008 Jeg skulle jo få kjøpt den blå Alpina M3`en da.. iom at jeg har en E24 Alpina i samme farge ... Ellers så er jeg jo fortsatt intr. i E24`n da..... den blå e24'en står her og venter den 600kr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
O'Reily Skrevet Desember 14, 2008 Share Skrevet Desember 14, 2008 Hva med en liten DIY på hvordan skifte felger osv. på modellbiler evt. en link til en side om dette? Eller vil du ikke røpe "yrkesstoltheten"? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild G. Skrevet Desember 15, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 15, 2008 metoden for å skifte felger varierer vel noe fra de forskjellige fabrikatene. det vanskeligste er vel å få av de orginale hjula uten å ødelegge noe. når en har fjernet de orginale hjula så står det igjen en plastikk tapp denne tappen må klippes av ca halvparten. de hjulene jeg har kjøpt består av 4 deler. en felgbane i alu med dekk. felgsenter i plastikk (ulakkert) og en plastikkdel/skive som passer inni felgbanen og som har et ferdigborret hull som passer akkurat med den tappen "navet" felgsenteret og "bremseskiva" lakkeres og så limes alle delene ihop før hjulet limes til bilen. en bakdel er at hjulene ikke går rundt lengre, men bilen skal jo bare stå til pynt. (denne beskrivelsen gjelder for AutoArt modeller) decaler må klippes til og legges i vann før de påføres bilen. kreves tålmodighet og en stødig hand. visst en skal ha decaler inni bilen slik som jeg har på alpinaen på stolene og rattet, så må en skru bilen i fillebiter. da kreves en del miniatyrvektøy. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kawaman Skrevet Desember 15, 2008 Share Skrevet Desember 15, 2008 Har du nett siden til der du kjøper i fra Tyskland? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild G. Skrevet Desember 15, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 15, 2008 har kjøpt felgene herfra: http://kl-modeltuning.eshop.t-online.de/epages/Store4_Shop37512.sf Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå