-Marius- Skrevet Desember 16, 2008 Share Skrevet Desember 16, 2008 Jeg sendte brev til BMW Norge for å få dokumentasjon på m3 understell, men svaret jeg fikk var at de anbefalte å holde bilen orginal, så fikk ikke noe papirer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Desember 16, 2008 Share Skrevet Desember 16, 2008 er ikke mye en skal trenger for å vise hva en m3 har av driverk. ol. skal ta et eksempel her. pappa var i thailand å kjøpte en tuk-tuk (thailands drosje) og denne skulle vi også ha papirer på, bremsr og alt som var der. det fant vi aldri. så vi søkte opp på nettet og fant litt spesifikasjoner osv på den. skreiv ut sia ifra nettet! og det funka fint. så egentlig så kunne vi endra på masse selv osv. men vi gjorde jo ikke det. men han godtok det også. thailandske vognkortet skjønte han VELDIG lite av.. men det var ikke så farlig mente han så jo. alt er mulig og man MÅ kanskje ikek ha papirer ifra bmw heller Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Desember 16, 2008 Share Skrevet Desember 16, 2008 om du har mulighet må du gjerne hjelpe meg og:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Marius- Skrevet Desember 16, 2008 Share Skrevet Desember 16, 2008 Det hørtes jo bra ut. Da er det jo håp da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Desember 16, 2008 Share Skrevet Desember 16, 2008 send meg en pm med ALL infoen som er gjort med bilen, og hva den er orginalt. er den godkjent med noe senking osv fra før? jeg vil vite ALT. så send det på pm. så ringer jeg han i morgen. får ta dere to i første omgang. så skal jeg se hva han sier. om jeg får til noe. som han har sagt til meg: kommer du med noe ordentlig og driver er dimensjonert etter effekten så er det 0 problem å godkjenne. jeg har heller aldri søkt om å få godkjent noe som helst. har bare ringt og kommet ned til han. men send meg pm. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Desember 16, 2008 Share Skrevet Desember 16, 2008 dette her kan kanskje funke til en e30 m3 http://www.supercars.net/cars/172.html e36 m3 http://www.supercars.net/cars/2405.html +++. mye som kan være alternativt for BMW sine papirer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zomax Skrevet Desember 16, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 16, 2008 dette var e30 ja. nå kjenner jeg også en kar på bt, og vi blei da enige om att å montere turbo på en 325 for å "få tilbake" orginal effekt gjorde susen. dvs da senker man tenninga MYE og lader 0,3 eller noe så har du orginal effekt og vips, godkjent med turbo! sa han til meg. kunne også ha 15% økning innenfor orginal bremsene og det også ville bli godkjent, men i dette tilfellet så ville det bli HK avgift pga import i 2001. hvilket bt var dette? finnes det folk der med sun fornuft? Eg hadde jo planer om å godkjenne med orginal innmat, og kjøre med litten efekt økning til å begynne med, for å så begynne å ta ut meir moro Pm meg dette må eg få litt meir hjelp med, får eg prosjektet mit igjennom skal eg legge ut ALT av papirer her på forumet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenno Skrevet Desember 16, 2008 Share Skrevet Desember 16, 2008 dette var e30 ja. nå kjenner jeg også en kar på bt, og vi blei da enige om att å montere turbo på en 325 for å "få tilbake" orginal effekt gjorde susen. dvs da senker man tenninga MYE og lader 0,3 eller noe så har du orginal effekt og vips, godkjent med turbo! sa han til meg. kunne også ha 15% økning innenfor orginal bremsene og det også ville bli godkjent, men i dette tilfellet så ville det bli HK avgift pga import i 2001. hvilket bt var dette? finnes det folk der med sun fornuft? Eg hadde jo planer om å godkjenne med orginal innmat, og kjøre med litten efekt økning til å begynne med, for å så begynne å ta ut meir moro Pm meg dette må eg få litt meir hjelp med, får eg prosjektet mit igjennom skal eg legge ut ALT av papirer her på forumet Utrolig, men nå der det utrolig hva du klarer få til også da Morrty . Ut ifra jeg har sjønt måtte enn levere søknad på sitt eget lokale BT. Men etter avslag 2 kan enn be om uttalse fra ombyggingsgruppa i BT for vurdere men de også krever dokumentasjon fra bmw men det vil ingen bmw forhandler gjøre, heller ikke komme med ETK papirer enn har skrevet ut. hjelper stort. Men ser at noen har fått godkjent dokumentasjon ved hjelp av gsbildeler. Hvilke gsbilde avd skal enn da prate med? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kentivar Skrevet Desember 31, 2009 Share Skrevet Desember 31, 2009 Jeg sendte søknad til BT og ba om at den skulle bli behandlet av SFOOR, søkte om og bygge om min E36 compact 1.6 til 2.0 M50, med bakstilling og bremser fra E30 325 og forstilling og bremser fra E36. Ikke noe problem, fikk til svar at jeg kunne bygge om til opptil 2.5 og at man kanskje måtte kutte ned en sitteplass.. Det de tenker mest på er at bremser holder til den motoren du skal ha i. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenno Skrevet Januar 1, 2010 Share Skrevet Januar 1, 2010 Jeg sendte søknad til BT og ba om at den skulle bli behandlet av SFOOR, søkte om og bygge om min E36 compact 1.6 til 2.0 M50, med bakstilling og bremser fra E30 325 og forstilling og bremser fra E36. Ikke noe problem, fikk til svar at jeg kunne bygge om til opptil 2.5 og at man kanskje måtte kutte ned en sitteplass.. Det de tenker mest på er at bremser holder til den motoren du skal ha i. Kommet nytt i regelverket da? (vektforsjell). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M30Punk Skrevet Januar 1, 2010 Share Skrevet Januar 1, 2010 Låner tråden til trådstarter ang spørsmål om godkjenning av e34 med 3.5l turbo: Om jeg skal godkjenne e34 med 3.5l turbo så må bilen være en '88mod 530i-535i med tanke på vekt å avgass E34'n jeg har nå er '89mod 525i(m20) med motor,gir å understell ifra en 535i. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå