Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

har hatt bilen på vinter lagring i snart 3 mnd nå så tenkte og ta meg en liten tur...siden veiene var tørre og fine idag... så kjørte jeg en liten tur på den nye riksveien.

bak meg lå der en svart e60 stasjonsvogn...jeg kjørte fint og det samme

gjorde stasjonvognen helt til vi kom til rundkjøringen med den nye godsterminalen. jeg skiftet felt for jeg tenkte og kjøre tilbake samme vei igjen... så stasjonsvognen kommer opp ved siden av...vinduene på stasjonsvognen går ned og samtlige i stasjonvongnen rekke fing til meg WTF ????:evil:

Kjenner ingen av di folka som sitter i den bilen. skjekket opp regnr på bilen og eier av bilen var vist fra bryne.

Grunnen til at jeg nevner bryne hele tiden er for tidligere i sommer, hadde jeg 2 andre episoder.

var på bilextra'en på bryne...da jeg kom ut så hadde noen hevet tomat og spyttet i front ruten min :?

Måtte fylle bensin en gang på shellen på bryne...så kom der plutselig en traktor og blokka veien... javel ??? så akkurat nå jeg skulle ut av bilen og spør han med traktor hva som skjer...så sier han bare jævla pakkis kom deg vekk wtf??

hehe måtte bare få ut trykket :D er vist ikke velkommen på den siden av verden :shock:

Skrevet

Brynefolk, dette kan da ikke være representativt? :?

...vinduene på stasjonsvognen går ned og samtlige i stasjonvongnen rekke fing til meg WTF ????:evil:

Misunnelige?:?

... er vist ikke velkommen på den siden av verden :shock:

Man kan visst ikke gjøre alle glade på en gang.

For min del er du velkommen. :) For min del er faktisk alle hjertelig velkomne - så lenge de ikke viser andre fingeren, stenger veien eller kaller andre nedsettende ting. :roll:

Skrevet

hehe var ikke meinging og ta alle fra bryne...var bare litt sinte idag hehe sorry :oops:

kan ikke helt forstå at di i stasjonsvogna skal være misunnelige...di kjørte jo nyere og sikkert dobbel så dyrer bil enn meg da hehe kjøre jo bare en gammel 1996 modell jeg hehe 8)

Skrevet
kan ikke helt forstå at di i stasjonsvogna skal være misunnelige...di kjørte jo nyere og sikkert dobbel så dyrer bil enn meg da)

Ja, men du var likevel foran dem på veien. :P For enkelte er det tungt å akseptere.;)

Skrevet

hmmmm... lurer på om det er "gt" tommy som har vært på ferde! :-P haha... nei da... men sånn er det overalt... hvisn oen har noe som er bedre enn andres, så skal man rakke ned, og ødelegge... sånn er verden blitt!

Skrevet

Jeg har riktig nok bodd på motsatt side av landet i noen år nå, men jeg er fra Bryne, og jeg syns nå Bryne-folk stort sett er fredelige og greie. Finnes selvfølgelig en del unntak, som alle andre steder. Nå skal ikke jeg prøøve å ikke generalisere en hel by/kommune, men da jeg i ungdommen (nå følte jeg meg veldig gammel) gikk ut på Bryne var det som oftest folk fra nabokommuner som lagde bråk.

Tenker vel heller som så at enten så har bilen din en historie der du ikke kjenner til, eller så har du klart å hisse på deg feil folk. Kan ikke helt se for meg at "alle" på Bryne gjør sånt uoppfordret bare fordi du kjører en E36 M3. Jeg har da parkert utenfor BilXtra både med M5 og 7ern uten at jeg har fått tomater eller spytt på bilen.

Skrevet
da jeg i ungdommen (nå følte jeg meg veldig gammel) gikk ut på Bryne var det som oftest folk fra nabokommuner som lagde bråk.
ikke kom her og si at det var mot klepp og innover mot sandnes ihvertfall, det må ha vært fra andre siden, mot Hå, ang det som skjedde så er det vel folk som er misunnelige og ikke har lært noen annen måte å vise dette på
Skrevet

I Bilxtra og e61 episoden kan det jo virke som om et tilfelle av "mistaken identity", kanskje forrige eier av bilen var i klammeri med noen?

Men det unnskylder selfølgelig ikke slik oppførsel!

Når det gjelder traktoren, var det helt sikkert en fra en av nabokommunene

(som Gunnar nevnte)

Det er somregel alltid personer "utenfra" som lager kvalm i helgene ennå.

Skrevet

du kan alltids dra dit frivillig, det er helst lenger sør man ikke drar frivillig (Nærbø, varhaug osv) men om du reiser til Bryne med fin bil, glem ikke balltre/rørtang

Skrevet

Nå bor jeg på bryne, å det er sikkert like mangen "drittsekker" her, som på andre steder i landet. Men jeg har også den erfaringen at de som lager trøbbel, å da spesielt i helgene, er de som kommer sørfra med toget, å i utgangspunktet skal til sandnes / stavanger, men er så fulle å bråkete, at de blir kastet av toget på bryne. Jeg trives godt på Bryne, selv om jeg opprindelig er fra sandnes.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...