Gå til innhold

B®O®™ - BMW 325i E30 1986 - Entusiast edition

B®O®™
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 174
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Kjempeflott eksemplar det her. Preface 2 dørs er etter min mening den peneste versonen av e30 som bare trenger senk og fine kantfelger for å være perfekt noe du også har :) Høres ut som den vil bli tatt godt vare på og det er bra.

Synd jeg ikke så noe til bilen din i Sverige på torsdag, er alltid mye bedre å se noe i virkeligheten enn på bilder :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er PISSpreik! det gjelder akkurat like mye originalxenon! :evil:

Ok, så hvorfor tror du det er påbudt med aut.høydejustering hvis du skal ha xenon?

Sorry meg, men du er en TEIT FAEN som for min del kan dra så langt bort fra dette forumet at du ALDI finner veien tilbake! Det er bare drittkasting, syting og klaging som kommer fra tastaturet ditt i 80% av innleggene du skriver.

Skaff deg noen venner og lag deg ditt eget stjerne-forum istedet for å ødelegge stemningen her inne. Hvis ikke så kan du starte med å utvikle ordforrådet ditt og dermed diskutere med en LITT mer saklig tone enn hva du har gjort hittil.

Beklager denne utblåsningen, men nå har jeg lest så ubeskrivelig mye dumme innlegg fra denne diesel-tosken at nok er nok.

On topic: Bilen ble helt perfekt synes jeg :) Du trenger egentlig ikke MT1 heller, for nå ser den VIRKELIG bra ut! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 months later...

De ligger igjen på "rimi" sletta:p Bilen har nå fått grenrør og bestiller chip samtidig med nye grøftelys:)

Knakk en vippearm for enstund siden så den har også fått ny pluss ny toppakning, toppdekselpakning, ventiljustering, reg reim, vannpumpe, eksospakning og resten av sullamitten:)

Merker bilen går ganske friskt når til å være en "org" 325i.

Den har nå:

* Powerfilter

* Grenrør

* Hartge Trimkam/Kvasskam

* Effektannlegg

Og om 1 uke eller 2..

* Chip

Har også lakkrenset den samt gitt den en polering på jobben:)

UtenforStenshagen1.jpg

UtenforStenshagen2.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...