|Anders| Skrevet Januar 7, 2012 Share Skrevet Januar 7, 2012 Grom e30 325i : ) Sikler på å få tak i ett e30 prosjekt selv. Evt. få tak i en som er kjørbar og EU-ok, som en bruksbil også plukke den i filler å pusse opp senere : ) 2,5l 12v blir igrunn sprek med kvass kam, grenrør, chip og større eksos : D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakett Skrevet Januar 7, 2012 Share Skrevet Januar 7, 2012 Bror, nå må du holde liv i denne tråden din før ebay grenrøret ditt ramler av... Er jo svært viktig at folket på bimmers får vite hvordan dette går... Siste nytt er at bilen for tiden står parkert, pga noe fucka ledningsnett. Og bror durer mye rundt i random's nye VW og audi... Pumpestikk AAJJE. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CV-Erik Skrevet Januar 8, 2012 Share Skrevet Januar 8, 2012 Må komme deg ut av solsenga nå og få start på bilen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dav-a Skrevet Januar 16, 2012 Share Skrevet Januar 16, 2012 Pen E30 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tynes944 Skrevet Desember 7, 2012 Share Skrevet Desember 7, 2012 Har den dødd eller?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Desember 7, 2012 Share Skrevet Desember 7, 2012 Etter hva jeg leser så har den fått mye juling, i alle fall. Skulle vel vært i andre hender, vel! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tynes944 Skrevet Desember 7, 2012 Share Skrevet Desember 7, 2012 Etter hva jeg leser så har den fått mye juling, i alle fall. Skulle vel vært i andre hender, vel! Må nok si meg enig i dette. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B®O®™ Skrevet Desember 10, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 10, 2012 Bilen lever i beste velgående den! Ble ikke kjørt sist vinter! Nettop lakkrenset og polert hele bilen på jobben. Jobber som "Car detailer på bmw!" Montert helt ny clutch 25% forsterket. Det kommer nye framskjermer, nytt understell forran/nye bærebroer osv. sommerfelgene skal også selges til fordel for noen nye strøkne! Far var så uheldig å rygge inn i siden på bilen, men heldighvis den siden der det var bittelitt rustutvikling på innerskjerm så blir helt ny skjerm og lakk der på forsikring:) Bilen blir tatt vare på den og brukes med et smil om munnen! Elsker den og ville ikke byttet den eller solgt den i det heletatt enda selv om jeg har fått spørsmål om det mye! Grunnen til at jeg ikke oppdaterer så mye her inne er pga den kjøres mindre en før og har stått stille et år pgå latskap fra min side/ trening osv og jeg rett og slett ikke "råner" på samme måte som før. Sett fra en positiv side har den ikke blitt kjørt i saltet sist vinter. Blitt mye byturer osv og andre ting som lokker, men kommer bilder/oppdateringer mot sommeren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tynes944 Skrevet Desember 10, 2012 Share Skrevet Desember 10, 2012 Liker det jeg hører! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drevi Skrevet Mars 28, 2014 Share Skrevet Mars 28, 2014 Pent e30 . Men hvordan går det med den? Lenge siden det er oppdatert noe her, håper du fortsatt steller pent med den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå