Gå til innhold

B®O®™ - BMW 325i E30 1986 - Entusiast edition

B®O®™
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 174
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Angående inpresset på felgene så er det helt på trynet så jeg må ha 20mm spacer bak (noe jeg har på det ene bildet) og forran må jeg ha 32/35mm. Dette er siden innpresset på felgene er så lite at de subber dersom jeg ikke spacer ut. Kan hende jeg må valse 1cm bak elns og litt mer forran, men det går greit. Kjører med FK automotive Tûv skrudde spacere med sentrering så er ikke redd for at de skal falle av hværtfall.

Dersom en felg subber i hjulbuen fordi innpresset er lavt kan du hvertfall ikke space de, da kommer jo bare hjulet enda lengre ut og problemet blir større.

Det går veldig fint det Alecken! :)

Si at felgen tar inni fjærbeinet, så når ikke senteret til felgen bort til navet.. Hvis han da kjøper spacere for og bygge ut navet går det glatt ;)

Skjønner du ikke, så sen en PM :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 weeks later...

Da har det skjedd noen småting. Biltilsynet har nå skaffet alt av papirer som jeg manglet osv og jeg ble oppringt forrige uke der de sa at nå er bilen klar for reg. Så nå må jeg få kommet meg til tollen snart og betalt avgiften og da har jeg skiltene senest en uke etter det :)

Har også fått på framfelgene så nå er den klar for veien.

Og ja jeg vet jeg kjører suv :lol: Men senk kommer ikke før jeg får gjort noe med hjulbuene. Må brette innerskjermene litt inn elns. Den kommer til å synke endel forran og bli like høy som bak da jeg har satt inn mellomleggsgreier nettop foran på bildet mens de bak har sunket litt på 3 uker.

Bilde0631.jpg

Bilde0632.jpg

Slenger ved et lite bilde av en kamerats celica også :rolleyes:

DanielBrnes-Celica.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe takker for alle kommentarer:)

Blir bra med senk ja, det som blir det neste steget og gjøre for å så derreter komplett m-tech 1 styling rundtom uten spoileren. Da er den komplett ferdig utseende messig i mine øyner:)

Celican er Børnes sin Håvard hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...