maurtin Skrevet Desember 14, 2008 Share Skrevet Desember 14, 2008 stilig glippe mellom panser og grill.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet Desember 14, 2008 Share Skrevet Desember 14, 2008 Tror til og med, at toppen av kaka er at dette er en repost.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsrh Skrevet Desember 14, 2008 Share Skrevet Desember 14, 2008 stilig glippe mellom panser og grill.. Er jo for ekstra flow! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Desember 14, 2008 Share Skrevet Desember 14, 2008 er repost ja. men fortsatt jævlig fæl. anonnsen er ny da. forrige gang bilen var oppe var det interiør bilder også. og der var girkula montert bak frem. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B3KK15 Skrevet Desember 15, 2008 Share Skrevet Desember 15, 2008 stilig glippe mellom panser og grill.. Er jo for ekstra flow! gir 15hk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tolsen Skrevet Desember 15, 2008 Share Skrevet Desember 15, 2008 Annonseselgere burde ha en meget god livsforsikring akriver han.. haha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiggenK Skrevet Desember 15, 2008 Share Skrevet Desember 15, 2008 Annonseselgere burde ha en meget god livsforsikring akriver han.. haha Det bør enhver som vurderer denne bilen også ha. For jeg ville heller blitt drept en å bli sett i denne.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Desember 15, 2008 Share Skrevet Desember 15, 2008 Rå BMW 318 selges billig og med tungt hjerte pga førstegangstjeneste! Får håpe han mister såpa i dusjen! Så finner han fort ut hvordan BMW'en hans føler seg... ***pult! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Desember 15, 2008 Share Skrevet Desember 15, 2008 Denne har vel stått tilsalgs i over 1 år nå.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Desember 15, 2008 Share Skrevet Desember 15, 2008 kjøpte denne til dama... (nei, så slem er jeg ikke!) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen M33 Skrevet Desember 15, 2008 Share Skrevet Desember 15, 2008 kjøpte denne til dama... (nei, så slem er jeg ikke!) Det hadde vel vært slemmest mot deg selv. Ser for meg lite husfred på en god stund om denne hadde vært årets julepresang Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jensemann23 Skrevet Desember 15, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 15, 2008 hehe, men hva skjer med de som designer en slik fanger da? Ikke ser den sint ut, ikke ser den tøff ut, ikke ser den dyr ut. Den ser BARE jævlig ut den! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen M33 Skrevet Desember 15, 2008 Share Skrevet Desember 15, 2008 Noen liker den tydeligvis. Man ser jo slike tilfeller med visse mellomrom. Det er vel i slike tilfeller at ordtaket "hver sin smak" virkelig kommer til sin rett. Kanskje så mange som 1% av de som liker bmw synest at slik styling er råstilig. Resten synest sannsynligvis at det heller mot vandalisme. Designere/produsent er jo den som bør få skylden, men det er enklere å ta de som faktisk kjøper/monterer slikt. Jeg for min del synest det er greit at noen monterer slikt. Fint å ha noe å le av. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå