Gå til innhold

Angel Eyes E46. hva anbefaler dere?

Anbefalte innlegg

• Svar 30
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Jeg har en kamerat i fredrikstad som har en e46 sedan med det sette du linket til der, det settet er identisk med det jeg har montert på min e46. Eneste forskjellen er at mine koster 499kr på biltema, og hans koster 1499kr på www.czt.no...

Biltema ringer:

yo6dblqgb6p3zj3dhhxz.jpg

Disse skal passe på facelift lykter også har jeg blitt fortalt, men er litt ekstra knotete og få montert bare...

Skrevet

Eventuelt kjøp ringene på ebay (= jeg ga 200 spenn for mine inkl frakt, de funka som faen de.

degxa0wz53yh5rh6hq1z.jpg

Hmmm, ser nå at du har bestillt^^ Eventuelt til andre som måtte lese tråden da...

Skrevet

Kunne tenkt meg slike ringer som på bildet nederst i tråden her. Er det forskjell på de som har spredt lys og de som er "markert" som på bildet, eller er det kun på bildet?

Skrevet

biltema ringene på min E38

de er såppas billige at det er verdt å prøve før man kjøper no dyre greier. jeg kjøpte de bare fordi de var billige og hadde de ikke vært bra så hadde ikke de 500 kr vært no stort tap. men jeg ble fornøyd jeg. annbefaler de.

7g785f62th129h3z7fy2.jpg

t71s5issut81te0xmln5.jpg

8phm1ksvhe0ab6d79wf2.jpg

Skrevet

Er det rart man blir forvirra :shock: Kjøpte etter grundig lesing og spørsmål her inne, Biltema kitet. Disse mente folk at passet til org xeonon linse, men det stemmer IKKE!!! Alt for små ringer, ser helt skrøpelig ut når jeg vet det...Sjekket med GS først, som sa de ikke hadde noe som passet org xenon linse?? Kan du være snill å legge ut link/delenummer når du har sjekket at de passer :?::D

Skrevet

biltema har 2 forskjellige kit da. et universalt til allt med 4 hjul omtrennt. og et beregnet på bmw. står liste på siden hvem bmw de passer til.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...