Spiritus Sancti Skrevet Desember 21, 2008 Skrevet Desember 21, 2008 Ooooogså slutter vi og quote alt som har blitt sagt.. Blir så jævlig rot å lese..
Fliid Skrevet Desember 21, 2008 Skrevet Desember 21, 2008 oi.. Er vel derfor man har quote ; ) Stått opp med feil bein i dag? ; )
Mexos Skrevet Desember 21, 2008 Skrevet Desember 21, 2008 jo tidligere man begynner, jo fortere blir det billiger Er som regel slik ja Eventuelt få forsikringsselskaper til å krige litt om å få deg som kunde. Jeg sitter på 50% bonus nå, og går opp til 60% i april. Da har jeg altså 60% Bonus, og enda 3 måneder igjen av mitt 21. år Har hatt forsikring i mitt navn i 1,5 år.
Spiritus Sancti Skrevet Desember 21, 2008 Skrevet Desember 21, 2008 oi.. Er vel derfor man har quote ; ) Stått opp med feil bein i dag? ; ) Sier du det? Ikke nødvenig å quote 4 svar med alle i hverandre etterhverandre:)
Hauso Skrevet Desember 21, 2008 Skrevet Desember 21, 2008 Får en veldig grei E30 (men dette karosseriet er ikke å anbefale for en fersk sjafør. ) Hvorfor ikke det? mtp sikkerhet eller? der er jeg forsåvidt enig:) EDIT: sorry, så ikke at dette allerede var spurt om
325arve Skrevet Desember 21, 2008 Skrevet Desember 21, 2008 Kan være dyrt å forsikre! Jeg betaler ca 8000 på min 325 med delkasko og jeg er 19 år! Men har hatt lett-sykkel lappen så jeg har spart opp litt bonus der! Kan også bli litt utgifter vist du skal bruke bilen godt det har jeg merka.. Men lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå