Alsmarken Skrevet Desember 14, 2008 Skrevet Desember 14, 2008 Nå har jeg funnet motoren, og den er tilkoblet av 2 ledninger, men når jeg måler spenningen i de så viser det 0v :S Måler jeg feil eller har jeg ledningsbrudd noen plass? :S Ole
Alsmarken Skrevet Desember 14, 2008 Forfatter Skrevet Desember 14, 2008 har vert ute nå igjen og prøve å måle i en kontakt og den andre i jord, men det var da heller ingen utslag :S
Brumm Skrevet Desember 14, 2008 Skrevet Desember 14, 2008 Hva slags motor? Har du ikke spenning, og måleinstrumentet er ok, så er det en bryter eller brudd.
Alsmarken Skrevet Desember 14, 2008 Forfatter Skrevet Desember 14, 2008 Glemte de i farten Det er kupeviften
Brumm Skrevet Desember 14, 2008 Skrevet Desember 14, 2008 Feil i en regulering/bryterfunksjon/tilkobling er nok større enn kabelbrudd om det ikke har skjedd noe form for fysisk uhell. Lykke til.
Alsmarken Skrevet Desember 14, 2008 Forfatter Skrevet Desember 14, 2008 Ja, men har hatt mye problemer med vifta, den har fungert og ikke fungert. Og da fungerte bryterene helt fint, men så sa de stopp for en uke siden ca. Og nå får jeg ikke sving på motoren. Kanskje det skal være sånn? At motoren henter jord en eller annen plass så er en av de strømførene? Har ikke peiling på bil elektronikk
Yngvejos Skrevet Desember 14, 2008 Skrevet Desember 14, 2008 Test først instrumetet ditt ved å måle direkte på batteriet. Der skal du måle 12V. Alle forbrukere på bilen bruker karosseriet som negativ pol. Hvis du ikke måler 12V på noen av ledningene, ligger feilen før motoren. Mål før og etter viftemotstandene, så tipper jeg at du finner feilen.
Alsmarken Skrevet Desember 15, 2008 Forfatter Skrevet Desember 15, 2008 Motoren er i orden, men har ikke spenning i ledningene forran hvor til viftemotoren er. Men må skjønner jeg ikke hvor jeg skal starte feilsøkingen, kanskje jeg må bytte hele panelet hvor bryteren er? er VELDIG sur og lei av hele bmwen nå. Om noen vet hvor jeg kan starte så hadde det vert fint Ole
Alsmarken Skrevet Desember 15, 2008 Forfatter Skrevet Desember 15, 2008 BUMPER allerede nå jeg, siden jeg er så lei og trenger svar
Alsmarken Skrevet Desember 15, 2008 Forfatter Skrevet Desember 15, 2008 kan det være et rele som er gåent? Siden den fungerte avogtil før men nå er det fullstendig stopp :S
Aquarius Skrevet Desember 16, 2008 Skrevet Desember 16, 2008 Og du har selvfølgelig sjekket sikringen
Alsmarken Skrevet Desember 16, 2008 Forfatter Skrevet Desember 16, 2008 jepp :S Det var fire stykk og alle var hel Lurer bare på å sende den inn på bavaria men det kan jo koste shorta
Alsmarken Skrevet Desember 17, 2008 Forfatter Skrevet Desember 17, 2008 Er det ingen som har hatt samme problemet? Er klin avhengig av den vifta : /
Alsmarken Skrevet Desember 19, 2008 Forfatter Skrevet Desember 19, 2008 Når har jeg tatt ut vifepanelet. Jeg løfter opp et plast deksel og da ser jeg ledningne. Men når jeg måler der og med jord så får jeg 0 volt :S Da må vell feilen ligge ved motstanden eller noe? :S Takk for raske svar :9 Mhv Ole
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå