Gå til innhold

dagens frekkeste! noe stjal ratte på en bil i utstilling!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

på huset har vi en del biler og prøver å holde de fleste låste. Men nå har en kunde vært innom å demontert rattet og tatt det med seg!! Dette er da selvfølgelig i åpningstiden da bilen står inne og jeg sitter 20 meter unna den. Faktisk imponert over at folk TØR og ER så frekke.

Skrevet

Hvilken modell er det snakk om?

Original ratt?

Ja folk er frekke som faen, ser jo bare de tullingene som tømmer klesbutikker og elektronikksjapper midt på lyse dagen!

Hadde ikke for alt i verden turt å prøve engang, ville lysa skyldig av hele meg jo!

Skrevet

Det er da demontert og puttet ned i en bag.

Det er snakk om en 2008 modell 320dat med m-sportsratt!

Fatter ikke aa folk tør. Hvis jeg satt på pulten når de var her så hadde jeg sett de hvis jeg reiste meg opp!.

Skrevet

Helt ufattelig. Tragikomikkens samfunn er vi blitt. De skulle jo nesten hatt belønning for å ha klart noe sånt. Utrolig hva folk tørr legge seg ut på, uten å tenke på potensielle konsekvenser.

Dere har vel overvåkningskamera inne i butikken?

Skrevet

må vel ha vært folk som har litt erfaring med og ta av de rattene der da til e9x?

mannen i gata er jo ike skapt for og ta av rattet raskt og stikke av med det.

men lei handling, er det kamera der da?

Skrevet
Må man ikke ha nøkkelen for å ta av rattet på den bilen da.??

Det vet jeg ikke, men hvis man må ha det så blir det fort litt intressant!! Skal sjekke opp det!

kamera har vi desverre ikke! Vi opplever at folk tar gummimatter og navi plate i ny og ned, men ett ratt har vi ikke vært med på!

Skrevet

Synes selvfølgelig dette er leit, men bør ikke bilforretningen også være såpass oppmerksomme mot kundene (kundeservice) at de er klare til å hjelpe til på et lite vink, og dermed se også om noen opptrer uvanlig? Det er tross alt dyre produkter og da forventer man jo at ekspeditøren eller hva de kaller seg er litt observante, selv om kunden sier de bare vil se litt ved første gangs henvendelse.

Høres nesten ut som om du jobber på Autozentrum... Jeg har iallefall vært der flere ganger uten å få verken hjelp eller henvendelser og har selv måttet henvende meg til personalet når jeg har lurt på noe.

Skrevet

Utrolig... jeg har observert at bilbutikkene må ta ut sigarettennere, grepet på gearspaker og andre mindre relativt løse gjenstander fra bilene i salgshallen, men at de også risikerer å bli frastjålet ratt har jeg aldri hørt om... :shock:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...