Gå til innhold

E36 - Starmotor virket ! - Starter fortsatt ikke...

Bmw mann
 Share

Anbefalte innlegg

Er en 318is 93 modell, får ikke start på den. batteri er fulladet, sikringer hele. Skinner ikke. det høres ut som om start motor ikke går inn i svinghjulet.

Det betyr jo at den gamle start motor virket for det var samme lyd fra den nye som den gamle. Og lyden er som om den ikke tar tak i svinghjulet..

Hjelp! haster

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei.

slik jeg forstår det på skrivemåten din så går startmotoren rundt, men tar ikke tak i tannhjulet på svinghjulet?! hvis dette stemmer er tanninnslaget på startmotoren defekt og startmotor må byttes. Hvis det ikke skjer noe, men du har spenning inn på innslagsrelèt så må du desverre bytte starter. Hvis du skal bytte startmotor, så be om å få en byttestarter. dette er en overhalt starter og er minst like god som ny, og ikke minst så er den billigere.

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan du bare ikke lese da ? Les fra starten så ser du at jeg skriver at jeg har byttet start motor og at det fortsatt ikke virker...

Får samme klikke lyd som en får når innslags relét ikke slår inn.. jordingen til motor og start motor eg og sjekket. sikringer og..

Men står fortsatt bare og klikker..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat samme som på min tror jeg. Sa bare klikk når jeg vrei på nøkkelen. Kjøpte ny starter. To dager etterpå når jeg skulle starte, sa det bare klikk i den også.

Var feil på den (helt) nye starteren, så måtte ut å bytte igjen :P

Etter dette så starter den hver gang:p hehe. Det kan faktisk være den nye starteren din som også har fucka seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...