Bmw mann Skrevet Desember 15, 2008 Share Skrevet Desember 15, 2008 Er en 318is 93 modell, får ikke start på den. batteri er fulladet, sikringer hele. Skinner ikke. det høres ut som om start motor ikke går inn i svinghjulet. Det betyr jo at den gamle start motor virket for det var samme lyd fra den nye som den gamle. Og lyden er som om den ikke tar tak i svinghjulet.. Hjelp! haster Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Breitling Skrevet Desember 15, 2008 Share Skrevet Desember 15, 2008 Tror det er innslaget på startmotor som er gåen. Bytt starter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw mann Skrevet Desember 15, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 15, 2008 Går ikke og skifte bare innslags relét ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e46dud Skrevet Desember 15, 2008 Share Skrevet Desember 15, 2008 hei. slik jeg forstår det på skrivemåten din så går startmotoren rundt, men tar ikke tak i tannhjulet på svinghjulet?! hvis dette stemmer er tanninnslaget på startmotoren defekt og startmotor må byttes. Hvis det ikke skjer noe, men du har spenning inn på innslagsrelèt så må du desverre bytte starter. Hvis du skal bytte startmotor, så be om å få en byttestarter. dette er en overhalt starter og er minst like god som ny, og ikke minst så er den billigere. Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Breitling Skrevet Desember 15, 2008 Share Skrevet Desember 15, 2008 Går ikke og skifte bare innslags relét ? Finnes ikke noe innslags"relé". Starteren må nok byttes, få tak i en byttestarter slik som e46dud skriver. Lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw mann Skrevet Desember 15, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 15, 2008 Ok Takk for hjelpen Får stikke og kjøpe en imorgen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet Desember 15, 2008 Share Skrevet Desember 15, 2008 Prøve å kakke på innslag med hammer først. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlXz Skrevet Desember 15, 2008 Share Skrevet Desember 15, 2008 Har starter fra m40 motor. Passer også m50 bl.a. så bør vel passe m42 også? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw mann Skrevet Desember 15, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 15, 2008 Får prøve det Takk igjen. Det haster litt, så jeg må ha ny start motor imorgen vis jeg ikke får den gamle til og virke. Så ellers takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw mann Skrevet Desember 18, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 18, 2008 Bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Breitling Skrevet Desember 18, 2008 Share Skrevet Desember 18, 2008 Hva bumper du for?? Noe du ikke har fått svar på?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlXz Skrevet Desember 18, 2008 Share Skrevet Desember 18, 2008 Hva bumper du for?? Noe du ikke har fått svar på?? Ser første inlegg og tittel er endret. Han har prøvd ny starter, og det samme skjedde... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Breitling Skrevet Desember 18, 2008 Share Skrevet Desember 18, 2008 Hva bumper du for?? Noe du ikke har fått svar på?? Ser første inlegg og tittel er endret. Han har prøvd ny starter, og det samme skjedde... Lite vits i å endre et innlegg uten og opplyse om det da...haha...... Da skal han på bumpe mye Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw mann Skrevet Desember 20, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 20, 2008 Kan du bare ikke lese da ? Les fra starten så ser du at jeg skriver at jeg har byttet start motor og at det fortsatt ikke virker... Får samme klikke lyd som en får når innslags relét ikke slår inn.. jordingen til motor og start motor eg og sjekket. sikringer og.. Men står fortsatt bare og klikker.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet Desember 20, 2008 Share Skrevet Desember 20, 2008 Akkurat samme som på min tror jeg. Sa bare klikk når jeg vrei på nøkkelen. Kjøpte ny starter. To dager etterpå når jeg skulle starte, sa det bare klikk i den også. Var feil på den (helt) nye starteren, så måtte ut å bytte igjen Etter dette så starter den hver gang:p hehe. Det kan faktisk være den nye starteren din som også har fucka seg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå