Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Slik er SS1 sommerstid hvertfall, da har dere ett bilde ca hvordan det er ;)

jk487svb7v5wrihaikbj.jpg

Er det slik banen er på vinterstid? isåfall så er jo det en "bumper car" bane... hehe

• Svar 356
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Slik er SS1 sommerstid hvertfall, da har dere ett bilde ca hvordan det er ;)

jk487svb7v5wrihaikbj.jpg

Er det slik banen er på vinterstid? isåfall så er jo det en "bumper car" bane... hehe

nei, men slik ser den ene svingen ut:P banen er som en "oval", en brei hovedstrekke, krapp sving, så smal vei tilbake til den svingen som er avbildet. og rundt igjen

Skrevet

Jeg og en kompis tar kanskje turen.. Kan ikke love noe 100%, men kan se om det passer for oss begge.

Forresten.. Vil en stakkars golf få lov til å kjøre på banen også? Kompisen min var gira, og han kjører desverre bare golf. ;)

Han har jo brekket til godt bruk her da. ;)

Og jeg vil nok prøve meg en del med 320'n min ja. Men bare om dere lover å ikke le? :lol:

Skrevet
se her:

gardermoenlayoutcopy.jpg

jeg lagde denne fort, så det stemmer ikke helt med størrelser etc, men du skjønner hvertfall tegninga :)

Se der ja. Flotters... da vet jeg hva jeg går i vente :D

Skrevet

jeg skal ikke le i hvertfall, kjører jo bare en kjedelig e 46 med mindre motor enn din, så om de skulle ledd av noe så blir det vel meg. Symaskin under panseret, kommer bare til å lukte svidd etter meg, og det er ikke gummi :) hehe...

Skrevet
se her:

gardermoenlayoutcopy.jpg

jeg lagde denne fort, så det stemmer ikke helt med størrelser etc, men du skjønner hvertfall tegninga :)

Se der ja. Flotters... da vet jeg hva jeg går i vente :D

går også ann å sladde innom avstikkerne, pleier å være litt mere snø der :)

Skrevet
jeg skal ikke le i hvertfall, kjører jo bare en kjedelig e 46 med mindre motor enn din, så om de skulle ledd av noe så blir det vel meg. Symaskin under panseret, kommer bare til å lukte svidd etter meg, og det er ikke gummi :) hehe...

Var vel heller litt mer ferdighetene jeg mente. :)

Går like fint, om ikke bedre å sladde med mindre motor :)

Men er golfer velkomne? FWD.

Skrevet

Ferdighetene er vel ikke noe å le av, man er jo bare der for å ha det gøy, ingen som kommer til å sette noen poeng eller??? hehe...

De fleste var visst velkomne, se litt oppover i tråden, mange som tar med kamerater, selv tar jeg med en med volvo.

godt det er kaldt ute, så isen holder seg...

Skrevet

Skal vel klare meg litt uansett, håper jeg. :)

Men har mest sladde erfaring på snø, uten is. Så får nå se åssen det blir om det blir mye is da ;)

Skrevet

Hyggelig at så mange kommer :)

Alle er selvfølgelig velkomne, enten rwd eller fwd :)

Som sagt er avreise fra Esso kl 09.00, hvis noen vil henge seg på på veien send meg pm så ordner vi dette :)

Skrevet

Jeg skulle gjerne hatt meg en dumpventil med stort innsug til mitsubishi Evo til lørdagen jeg :P er ingen som har en til overs jeg kan kjøpe?:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...