S.Arnesen Skrevet Desember 25, 2008 Skrevet Desember 25, 2008 Slik er SS1 sommerstid hvertfall, da har dere ett bilde ca hvordan det er Er det slik banen er på vinterstid? isåfall så er jo det en "bumper car" bane... hehe
NeonMuffler Skrevet Desember 25, 2008 Skrevet Desember 25, 2008 Slik er SS1 sommerstid hvertfall, da har dere ett bilde ca hvordan det er Er det slik banen er på vinterstid? isåfall så er jo det en "bumper car" bane... hehe nei, men slik ser den ene svingen ut:P banen er som en "oval", en brei hovedstrekke, krapp sving, så smal vei tilbake til den svingen som er avbildet. og rundt igjen
NeonMuffler Skrevet Desember 25, 2008 Skrevet Desember 25, 2008 se her: jeg lagde denne fort, så det stemmer ikke helt med størrelser etc, men du skjønner hvertfall tegninga
Chris_ Skrevet Desember 25, 2008 Skrevet Desember 25, 2008 Jeg og en kompis tar kanskje turen.. Kan ikke love noe 100%, men kan se om det passer for oss begge. Forresten.. Vil en stakkars golf få lov til å kjøre på banen også? Kompisen min var gira, og han kjører desverre bare golf. Han har jo brekket til godt bruk her da. Og jeg vil nok prøve meg en del med 320'n min ja. Men bare om dere lover å ikke le?
S.Arnesen Skrevet Desember 25, 2008 Skrevet Desember 25, 2008 se her: jeg lagde denne fort, så det stemmer ikke helt med størrelser etc, men du skjønner hvertfall tegninga Se der ja. Flotters... da vet jeg hva jeg går i vente
BimmerE46 Skrevet Desember 25, 2008 Skrevet Desember 25, 2008 jeg skal ikke le i hvertfall, kjører jo bare en kjedelig e 46 med mindre motor enn din, så om de skulle ledd av noe så blir det vel meg. Symaskin under panseret, kommer bare til å lukte svidd etter meg, og det er ikke gummi hehe...
NeonMuffler Skrevet Desember 25, 2008 Skrevet Desember 25, 2008 se her: jeg lagde denne fort, så det stemmer ikke helt med størrelser etc, men du skjønner hvertfall tegninga Se der ja. Flotters... da vet jeg hva jeg går i vente går også ann å sladde innom avstikkerne, pleier å være litt mere snø der
Chris_ Skrevet Desember 25, 2008 Skrevet Desember 25, 2008 jeg skal ikke le i hvertfall, kjører jo bare en kjedelig e 46 med mindre motor enn din, så om de skulle ledd av noe så blir det vel meg. Symaskin under panseret, kommer bare til å lukte svidd etter meg, og det er ikke gummi hehe... Var vel heller litt mer ferdighetene jeg mente. Går like fint, om ikke bedre å sladde med mindre motor Men er golfer velkomne? FWD.
BimmerE46 Skrevet Desember 25, 2008 Skrevet Desember 25, 2008 Ferdighetene er vel ikke noe å le av, man er jo bare der for å ha det gøy, ingen som kommer til å sette noen poeng eller??? hehe... De fleste var visst velkomne, se litt oppover i tråden, mange som tar med kamerater, selv tar jeg med en med volvo. godt det er kaldt ute, så isen holder seg...
Chris_ Skrevet Desember 25, 2008 Skrevet Desember 25, 2008 Skal vel klare meg litt uansett, håper jeg. Men har mest sladde erfaring på snø, uten is. Så får nå se åssen det blir om det blir mye is da
Velox Skrevet Desember 26, 2008 Skrevet Desember 26, 2008 Flere som joiner meg i parkeringa da? Espen - Bmw E34 520i "Im in!"
S.Arnesen Skrevet Desember 26, 2008 Skrevet Desember 26, 2008 Haha. egen på påmeldingsliste til de som skal stå på pasrkeringa og se på
325icab_88 Skrevet Desember 26, 2008 Forfatter Skrevet Desember 26, 2008 Hyggelig at så mange kommer Alle er selvfølgelig velkomne, enten rwd eller fwd Som sagt er avreise fra Esso kl 09.00, hvis noen vil henge seg på på veien send meg pm så ordner vi dette
Efen Skrevet Desember 26, 2008 Skrevet Desember 26, 2008 Jeg skulle gjerne hatt meg en dumpventil med stort innsug til mitsubishi Evo til lørdagen jeg er ingen som har en til overs jeg kan kjøpe?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå