Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 356
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Har fått beskjed av en e30 og en mercedes 230 at de også ville være med, så da blir vi ihvertfall noen;) hehe

En quatro og en granada er også muligens interresert. Ser ut til at det kan bli store deler av kampenes gjengen som tar turen;)

Skrevet

Morn, dette høres jo moro ut, men kan man komme å se på? for jeg har bare en 318 e46 stv, tror ikke den klarer seg noe særlig der blant de store maskinene :) og er piggfrie vinterdekk på... hehe, veit ikke om man får noe sladd på den der jeg....

I så fall kan jeg ta med en kompis (som da uheldigvis) ikke kjører bmw, men en Volvo 940 Turbo, kan han kjøre der?

Hvis dette går så kan vi melde oss på den 27/12... :)

Skrevet
Morn, dette høres jo moro ut, men kan man komme å se på? for jeg har bare en 318 e46 stv, tror ikke den klarer seg noe særlig der blant de store maskinene :) og er piggfrie vinterdekk på... hehe, veit ikke om man får noe sladd på den der jeg....

I så fall kan jeg ta med en kompis (som da uheldigvis) ikke kjører bmw, men en Volvo 940 Turbo, kan han kjøre der?

Hvis dette går så kan vi melde oss på den 27/12... :)

En 318 er jo mye bedre på glatt føre, da den ikke er like tung i fronten som en sekser :)

Kom med både BMW og Volvo :D

den minste motoren sist treff var en 1.3, denne hadde inget problem med å ligge bredt oppover i 4. gir 8)

Uansett er det bare å komme for å titte :) Du finner fort ut at du vil utpå banen :wink:

Skrevet

tør faktisk å påstå at det er bedre med liten motor på isbane. Enklere å unngå hjulspinn om man vil komme seg videre på banen :wink:

Piggfritt er kanskje litt værre, men får nok det til å funke også skal du se :D

Stian: om du skal føre en liste over de som er interreserte så sleng med Stian (stian_e30 på forumet) og jonas... også meg og sjøbuse såklart... :wink:

Skrevet

OK, hehe :P høres jo drit moro ut. Da tar vi oss en tur jeg og kompisen, vi kjører fra Mysen da, er vel omtrent 55 min til Gardermoen, via skedsmo/lillestrøm for oss. :) skriv opp en E46 Touring og Volvo TiC.

Begynte det kl 10??? skal du ha noe forhåndsbetaling eller tar vi det der og da???

Skrevet

jeg er med 27 desember. kjører 7er. (E38)

men har noen spørsmål jeg også. hehe

er det no regler der. for jeg er lite inntresert i å kjøre en bil til en kvart mill hviss det kjører biler til 2 tusen rundt uttpå banen uten å tenke på noen andre og som satser alt på banen og driter i om d vraker både sin egen og andre sine biler.

Skrevet

Jeg kommmer igjen. de andre blir sikkert med å..

Helt topp å kjøre med piggdekk.

for de som tar med ispigg er ikke det no drømm for oss andre med mindre de sitter kun foran.

men men blir nok knall igjen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...