DanielMK Skrevet Desember 15, 2008 Skrevet Desember 15, 2008 Hei. Har ein e39 1996 mod. Tenkte eg skulle få kjøpt meg noen greie vinterfelger, og hive piggdekkene som nå står på stålfelger(som ser sykt ræv ut) over på dei nye felgene. dekkdim : 205/65/15" f.eks Mega som hadde noen ganske Ok fine og Billige 15" leverer jo ikkje til e39 ? spurte på ein leverandør av felger idag, men dei rimligste passa ikkje til e39. MAKS 1000kr per felg .. Noen som har tips til meg ?
DanielMK Skrevet Desember 17, 2008 Forfatter Skrevet Desember 17, 2008 Ingen som har bedre forslag enn finn.no? Tenkte meir på leverandører av felger .. Var innom biltema, for å kjøpe nokon billige greier til å ha denne vinteren .. men heler ikkje Dei leverer til e39 :S Mangen leverer i 16" .. men ikkje i 15". Takk på forhand
Lars89 Skrevet Desember 17, 2008 Skrevet Desember 17, 2008 Martins har! Koster endel over 1000, men går an å prute. Er STORE marginer i dekk/felgbransjen. http://www.martins.no/felger/vognliste/BMW-5-Serie-E39-sedan.aspx?get=wheel&id=123 Tror jeg det nesten blir billigere å få et pakketilbud på 16-tommer...
Morgan GS Skrevet Desember 17, 2008 Skrevet Desember 17, 2008 Har 5 eiket felg i BBS design som jeg kan gi deg en god pris på. Ring å spør etter Morgan så skal jeg ordne en god pris til deg hvis du ikke har kjøpt enda da.
ingard Skrevet Desember 17, 2008 Skrevet Desember 17, 2008 Stålfelger er bedre enn biltema og det meste annet billigfelger! Koed.no har sikkert noe brukte du kan kjøpe.
DanielMK Skrevet Desember 17, 2008 Forfatter Skrevet Desember 17, 2008 Tusen takk for alle svar Trur eg klarer meg med biltema-kapsler fram til neste vinter.. Sparer og kjøper meg noen skikkelige til neste sesong
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå