Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Jeg lurer på noen ting ang BMW 318 is å 320 motor.

Har en 318 is som jeg har lyst til å trimme litt. Hvordan er en 318 is motor å trimme i forhold til en 320? Holbarhet, hk +++

Hva betyr vanos?

Er is motoren et godt utgangspunkt ?

Motoren er i bra stand å går bra til å være org motor.

Har lyst på litt " bling bling " motorrom, så om noen har noen tips, ideer, å kansje noen "morro" deler så si ifra

Er helt ny her, så har ikke noe erfaring med BMW.

Håper noen kan hjelpe meg med dette.

På forhånd takk.

Thomas

Skrevet

Is motoren er det dratt ganske bra med effekt ut av allerede, så man må nok montere turbo hvis man skal oppnå nå nevneverdig effekt ut av den motoren uten at det skal koste mye.

Skrevet
Is motoren er det dratt ganske bra med effekt ut av allerede, så man må nok montere turbo hvis man skal oppnå nå nevneverdig effekt ut av den motoren uten at det skal koste mye.

har ettermontert turbo på min, går bedre en 328

Skrevet
Så da er det ikke noe problem med at motoren ikke tåler et turbo kitt da? Så det må ikke være en 320 for å få litt frisk motor?

Noen som har noe til salgs??

hadde mye heller brukt 318is en en 320 motor

Skrevet
må da være myyyye morsommere og sette i en m50b20 med turbo. det hadde jeg gjort hvertfall :) + en bmw har minimum 6 sylindere :P

Hva er vitsen med å gidde å gå igjennom alt styret med å bytte motor for å endre utgangspunktet fra 1,8 til 2,0L og 10hk mer? Hvis en først skal hive nedi en 6er hadde ikke jeg vurdert no mindre enn minimum 323 ihvertfall. Bygg på is motoren du. Den er lettere og. Ingen tvil om at de går godt med turbo!

Skrevet
må da være myyyye morsommere og sette i en m50b20 med turbo. det hadde jeg gjort hvertfall :) + en bmw har minimum 6 sylindere :P

Hva er vitsen med å gidde å gå igjennom alt styret med å bytte motor for å endre utgangspunktet fra 1,8 til 2,0L og 10hk mer? Hvis en først skal hive nedi en 6er hadde ikke jeg vurdert no mindre enn minimum 323 ihvertfall. Bygg på is motoren du. Den er lettere og. Ingen tvil om at de går godt med turbo!

Som F...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...