BMW E36 coupe Skrevet Desember 16, 2008 Skrevet Desember 16, 2008 Hei Jeg lurer på noen ting ang BMW 318 is å 320 motor. Har en 318 is som jeg har lyst til å trimme litt. Hvordan er en 318 is motor å trimme i forhold til en 320? Holbarhet, hk +++ Hva betyr vanos? Er is motoren et godt utgangspunkt ? Motoren er i bra stand å går bra til å være org motor. Har lyst på litt " bling bling " motorrom, så om noen har noen tips, ideer, å kansje noen "morro" deler så si ifra Er helt ny her, så har ikke noe erfaring med BMW. Håper noen kan hjelpe meg med dette. På forhånd takk. Thomas
Mexos Skrevet Desember 16, 2008 Skrevet Desember 16, 2008 Is motoren er det dratt ganske bra med effekt ut av allerede, så man må nok montere turbo hvis man skal oppnå nå nevneverdig effekt ut av den motoren uten at det skal koste mye.
gnmfr Skrevet Desember 16, 2008 Skrevet Desember 16, 2008 Is motoren er det dratt ganske bra med effekt ut av allerede, så man må nok montere turbo hvis man skal oppnå nå nevneverdig effekt ut av den motoren uten at det skal koste mye. har ettermontert turbo på min, går bedre en 328
BMW E36 coupe Skrevet Desember 16, 2008 Forfatter Skrevet Desember 16, 2008 Så da er det ikke noe problem med at motoren ikke tåler et turbo kitt da? Så det må ikke være en 320 for å få litt frisk motor? Noen som har noe til salgs??
gnmfr Skrevet Desember 16, 2008 Skrevet Desember 16, 2008 Så da er det ikke noe problem med at motoren ikke tåler et turbo kitt da? Så det må ikke være en 320 for å få litt frisk motor?Noen som har noe til salgs?? hadde mye heller brukt 318is en en 320 motor
gnmfr Skrevet Desember 16, 2008 Skrevet Desember 16, 2008 why? ca like mye hester, mye billigere i drift, synes det virker som det er fler som konverterer m42 en m50B20. har vel også smidd veiv
BMW E36 coupe Skrevet Desember 16, 2008 Forfatter Skrevet Desember 16, 2008 Dette er interisangt å høre om. Mere mere hehe. Ser ut som det blir å bygge turbo på is motoren gitt
feedon Skrevet Desember 16, 2008 Skrevet Desember 16, 2008 må da være myyyye morsommere og sette i en m50b20 med turbo. det hadde jeg gjort hvertfall + en bmw har minimum 6 sylindere
BMW E36 coupe Skrevet Desember 16, 2008 Forfatter Skrevet Desember 16, 2008 må da være myyyye morsommere og sette i en m50b20 med turbo. det hadde jeg gjort hvertfall + en bmw har minimum 6 sylindere Pris ligger en slik motor på da?
Rogern Skrevet Desember 16, 2008 Skrevet Desember 16, 2008 Hvis du eier en is er jo det letteste å bygge på den,men det er jo min mening. Karen her har en ganske så vass is http://www.pure-pf.com/phpBB2/viewtopic ... highlight=
Mexos Skrevet Desember 16, 2008 Skrevet Desember 16, 2008 må da være myyyye morsommere og sette i en m50b20 med turbo. det hadde jeg gjort hvertfall + en bmw har minimum 6 sylindere Hva er vitsen med å gidde å gå igjennom alt styret med å bytte motor for å endre utgangspunktet fra 1,8 til 2,0L og 10hk mer? Hvis en først skal hive nedi en 6er hadde ikke jeg vurdert no mindre enn minimum 323 ihvertfall. Bygg på is motoren du. Den er lettere og. Ingen tvil om at de går godt med turbo!
Sir Hofstad Skrevet Desember 16, 2008 Skrevet Desember 16, 2008 må da være myyyye morsommere og sette i en m50b20 med turbo. det hadde jeg gjort hvertfall + en bmw har minimum 6 sylindere Hva er vitsen med å gidde å gå igjennom alt styret med å bytte motor for å endre utgangspunktet fra 1,8 til 2,0L og 10hk mer? Hvis en først skal hive nedi en 6er hadde ikke jeg vurdert no mindre enn minimum 323 ihvertfall. Bygg på is motoren du. Den er lettere og. Ingen tvil om at de går godt med turbo! Som F...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå