Bimmcat Skrevet Januar 23, 2009 Share Skrevet Januar 23, 2009 Uff uff,,, der var noen veldig stygge skader der Er det noe som går å "flikke" i med litt lakk ?? eller er det dype "hakk"? Ang. frakt så har jeg sjekket med posten. Du må pakke dem inn hver for seg (i eske eller plast) slik at det blir 4 kolli, da koster det 224.- pr kolli. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NA Skrevet Januar 23, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 23, 2009 Er som du ser noen hakk ja, ikke veldig dype. Må gå ut å sjekke de hakkene ang. om du bare kan lakke.. Yess hørte med posten jeg også, fikk samme svar som deg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NA Skrevet Januar 23, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 23, 2009 skal felgene være 110% må du nok lakke og pusse de ja, men er ingen helkrise. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmcat Skrevet Januar 23, 2009 Share Skrevet Januar 23, 2009 okay,,, Jeg overfører 3500.- kroner til deg så ordner du frakten, da har vi en "deal"... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NA Skrevet Januar 23, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 23, 2009 okay,,, Jeg overfører 3500.- kroner til deg så ordner du frakten, da har vi en "deal"... PM sendt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå