jensemann23 Skrevet Desember 16, 2008 Share Skrevet Desember 16, 2008 Har nå grunnet den nye skjermen, og den nye grillrammen. Men tenkte jeg skulle sparkle igjen lyktespyler-hullene , siden jeg ikke har lyktespyling. Lar det seg gjøre, eller blir det at det siger inn og ser stygt ut? Har prøvd på den ene, men har ikke slipt det av ennå. La bare en pappbit på baksiden. Og en ting til: Er 120 papir på Mouse alt for grovt til å slipe grunning etterpå før lakkering? Har 600 papir, men det går tett med en gang, så det går ufattelig tregt. Hvor lenge må 2 komp slipegrunning tørke før jeg kan slipe det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Desember 16, 2008 Share Skrevet Desember 16, 2008 kan svare på litt... det vil nok sige ja hadde sviest inn ei plate eller noe på baksia... og jo finere papir du bruker, jo finere blir resultatet... 400 papir er nok minimum! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
manta-a Skrevet Desember 16, 2008 Share Skrevet Desember 16, 2008 120 blir alfor grovt ja.Men 400 på tørrsliping blir grett nok,men kan se noen slipstripa,bruke og våtslipe grunning med 400,så 600 så 800.ska du bare matte ned lakk så bruker du 800 på våtsliping. tørketid på grunnig kommer jo litt an på varmen du har der du grunner det,men vanlig romtemp så villa æ gitt det natta over.så du e sikker på att det er gjennomherda. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wolfeh Skrevet Desember 16, 2008 Share Skrevet Desember 16, 2008 Glassfiber er tingen. Bruk litt 80 papir på baksiden, så på med glassfiber. Du kan evt sparkle etterpå for å tette hullet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jensemann23 Skrevet Desember 16, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 16, 2008 takk for tips. Har sparklet igjen begge nå, men tar det vel opp igjen og prøver å legge glassfiber på baksiden, evt bare fyller på med glassfiber på baksiden av den tynne hinna med sparkel? Jeg har glassfibersparkel 2 komp, funker det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wolfeh Skrevet Desember 16, 2008 Share Skrevet Desember 16, 2008 Det bør funger, blir mye sterkere med glassfibersparkel enn vanlig sparkel. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Desember 16, 2008 Share Skrevet Desember 16, 2008 Hvorfor kjøpte du ikke grillramme uten hull da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Desember 16, 2008 Share Skrevet Desember 16, 2008 Hvorfor kjøpte du ikke grillramme uten hull da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wolfeh Skrevet Desember 16, 2008 Share Skrevet Desember 16, 2008 Ehm, de hullene sitter vel på skjermen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jensemann23 Skrevet Desember 16, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 16, 2008 hullene sitter på grillramma. Grunnen til at jeg kjøpte med hull er fordi jeg ville ha faceliftgrillen. Og fant ikke facelift uten hull:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet Desember 16, 2008 Share Skrevet Desember 16, 2008 jeg har facelift uten hull.. Koed har.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jensemann23 Skrevet Desember 16, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 16, 2008 En mulighet er jo å sette i fake spylerdyser og da, men det er litt jalla:p Skal prøve å legge en skikkelig kake med glassfibersparkel på baksiden. Vanskelig å få det jevnt også synes jeg. Skal ingenting til før det vises gjennom grunningen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet Desember 16, 2008 Share Skrevet Desember 16, 2008 ville sveisa den jeg. sparkelen vil fort synke og du vel se omrisset av "hullet" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Desember 16, 2008 Share Skrevet Desember 16, 2008 Ehm, de hullene sitter vel på skjermen? hvrodan vil du få det til? hehe... skal de sprute framover og så må du svinge venstre og høyre i 60 km/t for at de skal treffe lyktene som er foran? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lex-Talionis Skrevet Desember 16, 2008 Share Skrevet Desember 16, 2008 ville sveisa den jeg. sparkelen vil fort synke og du vel se omrisset av "hullet" x1 Ser sikkert greit ut en mnd tid.. helt til sparkelen har fått synki, da kommer den stygge kanten rundt.. Kan sveise eller eventuelt lime på ei plate. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå