Gå til innhold

Noen som vet noe om en krasjet E36 328i som gikk i Mandal

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og ja, fikk sleng på vått løv og gikk ut med fronten i en jordvegg, etterfulgt av ræva som ble slengt inn i en lyktestolpe. :) Er litt irriterende også når det ikke en gang var bevisst og hive baken ut. Men litt uflaks må man ha. Heldigvis havnet den hos noen jeg antar vil ta vare på den. Hell i uhell? :)

Skrevet
Hei!

Du ble den heldige eieren altså, skal sjekke om jeg finner chassinummeret. Kmstand på 2.8 motoren er vel rett under 90.000km, nøyaktig tall er jeg usikker på. Den maler akkurat som den skal, og den er skikkelig aggressiv. Gikk bedre enn en E46 og en E36 328 som gikk rundt mandal.

Bare si ifra om jeg kan være til hjelp med noe annet. Har forresten et m3 svinghjul som var planlagt å montere sammen med en m3 clutch, om dette er noe du har lyst på skal du få det til spikk og ingenting. Ikke at du trenger det, fordi jeg freste det gamle svinghjulet og satt på en ny 2.8 clutch. Funker utmerket det.

Ellers er det en nydelig bil, savner den som en unge. Må nesten få sitte på med deg når du får orden på den! Ta vare på den, hva? :)

Mvh,

Bernt Nilsen

tørr jeg spørre hvem den andre 328n er ? :P

Skrevet
Hei!

Du ble den heldige eieren altså, skal sjekke om jeg finner chassinummeret. Kmstand på 2.8 motoren er vel rett under 90.000km, nøyaktig tall er jeg usikker på. Den maler akkurat som den skal, og den er skikkelig aggressiv. Gikk bedre enn en E46 og en E36 328 som gikk rundt mandal.

Bare si ifra om jeg kan være til hjelp med noe annet. Har forresten et m3 svinghjul som var planlagt å montere sammen med en m3 clutch, om dette er noe du har lyst på skal du få det til spikk og ingenting. Ikke at du trenger det, fordi jeg freste det gamle svinghjulet og satt på en ny 2.8 clutch. Funker utmerket det.

Ellers er det en nydelig bil, savner den som en unge. Må nesten få sitte på med deg når du får orden på den! Ta vare på den, hva? :)

Mvh,

Bernt Nilsen

tørr jeg spørre hvem den andre 328n er ? :P

+1

Skrevet
Hei!

Mvh,

Bernt Nilsen

Bilen blir veldig godt tatt vare på ja, er garantert :)

Skal få lov å sitte på :)

Er allerede igang med å pusse den opp, har vasket hele bilen under idag med sterk avfetting og såpe :) Er noe rust i kofferten som jeg begynner på imorgen. Og rett etter nyttår setter jeg å en fra karosseri igang får å fikse skadene :) Blir nylakkering osv, er ikke helt fornøyd med arbeidet som er gjort på venstre hjulbue osv :) Er ganske nøye hehe :)

Så holder jeg på å sjekke opp prisen på komplett tak interiør i svart, dette koster 7000.- full pris. Men så lenge jeg jobber på BMW så kommer nok prisen temmelig langt ned :)

Om du har noen deler liggende så er jeg intressert i det, kommer bare litt anpå prisen så lenge jeg får nye deler temmelig billig :)

Skrevet
inthe sin eller?

nei, han har jo 540 ;-)

dette er bernt sin... nokså lite på forumet egentlig... bilder av bilen ligger i tråd under nicket hans...

det er dirty som har 328, men den er rød ;-) denne bilen er sort (181 for å være presis) :-D

Skrevet
+1 betyr samme som over...

jeg lurte på om det var kim du hadde kjørt ifra :-P

Åå, da er jeg med. Skjønte ikke helt hva +1 skulle bety :P

Nei, kjører nok ikke fra Kim sin. Den er relativt småtrimmet. Men så lenge det er Kim som kjører, hadde det vel latt seg gjøre i en Micra.

Joa, har noen deler liggende. Blandt annet tåkelys med sotet klarglass, du kan se de i prosjekt tråden min. Og diverse annet plukk. Jeg kan jo se etter hva jeg har, jeg har ikke bruk for delene lenger ettersom jeg har oppgradert årgangen litt, derfor skal prisen være nokså lav.

Sender deg en PM.

inthe sin eller?

nei, han har jo 540 ;-)

dette er bernt sin... nokså lite på forumet egentlig... bilder av bilen ligger i tråd under nicket hans...

det er dirty som har 328, men den er rød ;-) denne bilen er sort (181 for å være presis) :-D

Ja, er nokså annonym her på forumet ^^ Har heller ikke vært noe særlig på treff, fordi jeg hadde noe småplukk jeg ikke ville vise frem. Noe jeg angrer bittert på nå.

Stemmer det. Diamant schwartz metallic variant 1, om ikke jeg tar steingalt feil?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...