Kristian Skrevet Desember 27, 2008 Share Skrevet Desember 27, 2008 det er da ikke 5 serie innpress Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ES Skrevet Desember 27, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 27, 2008 det er da ikke 5 serie innpress Nei jeg bommet litt der. Synes det var litt rart, for disse bygger like mye ut som andre felger jeg har brukt fra 5 serie på e36. Ogs var jeg nesten sikker på at man bare får kjøpt de i dem dimmen til e34 osv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
elmirh Skrevet Desember 27, 2008 Share Skrevet Desember 27, 2008 ååå skamm råe felger har hatt sånne selv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Desember 29, 2008 Share Skrevet Desember 29, 2008 Er de hele og uten kast? Fant et bilde til av felgene forresten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ES Skrevet Desember 29, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 29, 2008 Skal være fri for kast ja, litt irr under klarlakken enkelte plasser og et hakk i ene felgen etter en jekk, ellers grei. Hvis ingen kommer med bud over 6000kr blir de solgt og sendt avgårde i morgen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marararius Skrevet Januar 10, 2009 Share Skrevet Januar 10, 2009 Solgt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmersmakkverk Skrevet Januar 11, 2009 Share Skrevet Januar 11, 2009 solgt eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ES Skrevet Januar 11, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 11, 2009 Hei. Felgene er solgt ja.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Astri Skrevet Januar 11, 2009 Share Skrevet Januar 11, 2009 Hmm, bytte i brock b1? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå