///Mysild Skrevet Desember 17, 2008 Skrevet Desember 17, 2008 nja, alt er ikke bare å smelle på, så lenge det er bmw er my dritt også! men heldigvis lite av det på dette forumet...
evoevo Skrevet Desember 18, 2008 Forfatter Skrevet Desember 18, 2008 da er jeg på vei ut til bilen. Helgens planer er å slipe ned motor rom+ bagasje rom. lakkere i motor rom+ bagasje rom. (gleder meg til å se fargen) Sveise ferdig det som skal til for å få det i orden! Så begynner montering av el nett til søndagen/ mandag.... eller senere. hehe....
Ullsokk Skrevet Desember 18, 2008 Skrevet Desember 18, 2008 Morro Blir bra! Må ha forsterkinger i traversfestene i gulvet bak også, da det er org på m3
evoevo Skrevet Desember 22, 2008 Forfatter Skrevet Desember 22, 2008 fikk pussa ned motor rom sveisa over fester å grunna litt!! så var vi ferdig å lakere kl 12.00 mandag formiddag, etter 16 timer i strekk uten søvn! hehe... Men det går jo fremmover. ganske fornøyd med fargen i motor rom. sider vi ikke står i opptimale lakk omstendigheter, så "lagde" vi en lakk boks! det funka ganske griet!! hehe... jeg er fornøyd vertfall! her kommer litt bilder. her blir det klar gjort for lakking. pusser å pusser!!!! hehe..... her lager vi vår hjemme lagde lakkboks. hehe... her kommer den opp her har vi fått på presening innvendrig. inne i "lakk" "boksen" vår etter mye maskering! hehe... her er vi ferdig lakkert, bilde ble ikke så bra men kommer flere ettervert. men jeg må jo si at jeg er fornøyd med det vi fikk ut av det hele!! gleder meg vedig til å se hele bilen ferdig lakkert! men det blir gjort i en skikkelig lakkboks!!! da skal det bli strøkent!!! da blir det å sove 1 time eller 2 så er det på`n igjen!!
evoevo Skrevet Desember 31, 2008 Forfatter Skrevet Desember 31, 2008 da er vi ved nyttår, skulle egentlig være ferdig med bilen men alt går ikke som planlagt! men det ser ut som om jeg skal klare det innen søndag! eller prøve..... haper bere de siste `delene kommer i posten på fredag! kommer bilder snart!
Lars89 Skrevet Desember 31, 2008 Skrevet Desember 31, 2008 Ser lovende ut! Prosjekter tar alltid mye lenger tid enn man tror... En kompis hadde tenkt å bruke 2 mnd på å pusse opp en Calibra. Nå har det gått 2 år
Bauge Racing Skrevet Desember 31, 2008 Skrevet Desember 31, 2008 blir bra det evoevo .. blir fin farge på resten av bilen vill eg tro.. når eg ser maskinrommet:)
Kentan-racing.com Skrevet Desember 31, 2008 Skrevet Desember 31, 2008 Ser bra ut.. Må holde denne pærlen på veien når du får skilta dine da! Skal den brukes på vinteren å eller skåner du den og lar den stå pent parkert?
evoevo Skrevet Januar 7, 2009 Forfatter Skrevet Januar 7, 2009 bilen skal ikke vinter kjøres, men må jo teste den når alt er på plass!! bilen går til lakkering i dag å får den tilbake etter en 3 ukers ferie i mellom amerika!! blen levere jeg i dag, i morgen blir det ferie!!! fortjener det etter 1 mnd med intens skruing! så kommer jeg tilbake etter 3 uker å da gleder jeg meg til å se bilens farge!! PS: DENNE BILEN BLIR LAGT UT FOR SALG SÅ FORT DEN ER FERDIG PÅ VEIEN!! så hvis det fins intreserte så er det bare å si fra!!
Spiff Skrevet Januar 7, 2009 Skrevet Januar 7, 2009 selge drømmebilen igjen med en gang den er ferdig? Oo
Spiff Skrevet Januar 7, 2009 Skrevet Januar 7, 2009 er jo en sedan vettu må jo ha coupe jo, jeg er i grunn ikke noe fan av 4 dørs, liker best coupe/cab
vetu03 Skrevet Januar 7, 2009 Skrevet Januar 7, 2009 Stilig prosjekt... Så fin ut den lakken!! Men fy som den gamle m3n din har fått det... Bra det gikk bra med deg da.
evoevo Skrevet Januar 8, 2009 Forfatter Skrevet Januar 8, 2009 selge drømmebilen igjen med en gang den er ferdig? Oo hadde egentlig solgt bilen når krasjen skjedde! skylder han noen kroner, så da var det mest penger i å bygge det over på et annet karoseri! Men vet ikke om jeg klarer å selge bilen nå har lagt utrolig mye tid i ombyggingen. alt er gjørt på 1 mnd! Når det gjelder at bilen er 4d! det er fordi jeg ville ha akkurat den bilen når jeg kjøpe den. dette karoserie er det letteste i e36 klassen! mange som ikke vet det men 4d er lettere en cupe så lenge det er uten takluke som min! mindre kilo=mere fart + at den er mye mere anonym. å da mye fetere å kjøre fra klovner som tror det er en m3 stylet 318 eller lignene! hehe.... Så jeg ville igjen valgt 4d vis jeg hadde kjøpt ny!!
evoevo Skrevet Januar 8, 2009 Forfatter Skrevet Januar 8, 2009 Stilig prosjekt... Så fin ut den lakken!! Men fy som den gamle m3n din har fått det... Bra det gikk bra med deg da. jeg fikk brudd på 8`ende ryggvirvel! så det ble noen stille månder. men er frisk somen fisk nå!!! klar for mere!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå