Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Har litt problemer med airbag lampa... Den lyser... Jeg hadde den inne på verksted... Den lyser ikke :D ... Og nå lyser den faen meg igjen :(

Noen som vet hva det er eller som vet hva som skjer???

Skrevet
Hei

Har litt problemer med airbag lampa... Den lyser... Jeg hadde den inne på verksted... Den lyser ikke :D ... Og nå lyser den faen meg igjen :(

Noen som vet hva det er eller som vet hva som skjer???

Gidder ikke at den skal sprenge i trynet mitt liksom :?

Skrevet

At den lyser betyr at systemet ikke fungerer. Så det er det siste som kommer til å skje. hehe Ta bilen til ett verksted som kan hjelpe deg med og kjøre en diagnose. Og gjette /bytte følere i hytt å pine på ett så kostbart system er det ingen vits i.

Skrevet

Kontakten som plugger bil ledningsnettet sammen med ledningsnette i stolen mener du vel ? Eller matten som ligger i stolen som kvelder om man setter kneèt i stolen ? ; )

Skrevet

Ja men har akkurat hatt den på verksted. Quikstop... Merke verksted er FARLIG dyrt... Men det er kanskje verdt å gjøre det? Eller skal jeg bare se den andre veien?

Skrevet
Ja men har akkurat hatt den på verksted. Quikstop... Merke verksted er FARLIG dyrt... Men det er kanskje verdt å gjøre det? Eller skal jeg bare se den andre veien?

Det var diagnose med nullstill btw. Så skjønner ikke hvorfor den fortsatt tuller...

Skrevet

Nullstilling gjør jo ikke noe annet enn å slette feilkoden.

Må fikse feilen for at det skal slutte å lyse :wink:

Hva fikk de opp feil på da?

Skrevet

Om den ble nullstilt for så og komme til bake, så er feilkoden slettet, men det er en permanent feil som ikke er utbedret, dermed kom den igjen. Dra tilbake til verksted å få tatt en diagnose. Selvom du tar diagnosen der og får utlevert feilkodene, så er det ingenting som sier at du må ta arbeidet med å utbedre feilen der også ; ) Sikkert mange her som kan hjelpe deg med utbedringen, så fort du får greie på hva det er som er feil.

Skrevet

He he, jeg har også en airbag lampe som blinker og lyser. Pga en for lav motstand i airbagen i rattet mitt. Tenkte å være smart å ta ut pæra jeg, men ble litt skuffet. Tyskera har nok tenkt på akkurat det der, for selv om jeg tok ut pæra, så er det ett eller annet lys i nærheten som får den lampa til å blinke og lyse som før, men mye svakere. Hmpf. vurderer å få tak i en motstand til ledningene i rattet for å slippe det discolyset. :)

Skrevet
Hvor bor du? Jeg kan evt nullstille for deg. Skal fra kr.sand til Oslo i morgen. Men drar til Risør nå.

Takk for tilbudet utrolig hyggelig :D , men jeg har tross alt betalt i dyre dommer for å få det fiksa. Så jeg bør vel kanksje klage til quickstop først?

Tusen takk for mange hjelpsome svar :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...