Ad|oS Skrevet Desember 17, 2008 Skrevet Desember 17, 2008 Hvordan tar man ut AC-enheten fra midtkonsollen på en E36? Et annet spørsmål i samme slenge; er det mulig å bytte ut manuell AC med elektronisk? Altså gå fra den med "hjulene" på til den med knappene uten videre, altså bare bytte selve "styreenheten"...
larserso Skrevet Desember 18, 2008 Skrevet Desember 18, 2008 Et annet spørsmål i samme slenge; er det mulig å bytte ut manuell AC med elektronisk? Altså gå fra den med "hjulene" på til den med knappene uten videre, altså bare bytte selve "styreenheten"... Må omprogrammeres på E46, utifra hva jeg har lest, så vil anta du må det på E36 også. Hvis man setter panelet rett inn i E46 vil man ikke klare å styre luften i riktige kanaler, men har også lest at noen får det til å fungere "på sin måte" slik at de ikke tar kostnaden med å omprogrammere.
hartvix Skrevet Desember 18, 2008 Skrevet Desember 18, 2008 Interessert i å vite dette jeg også. En annen ting jeg lurer på er om det er vanskelig å bytte coupe-vifta. Min lager en irriterende dure-lyd.
Tam Skrevet Desember 19, 2008 Skrevet Desember 19, 2008 Har gjort dette på en E34 dvs bygget om til full klima og er det likt som den er det en stor jobb. Hele A/C enheten er en stor enhet med alle motorer osv på. Den er normalt festet med 4-6 bolter som du kommer til fra motorrommet. For å komme til boltene må du ta av dekselet i motorrommet hvor vinduspussermotoren sitter. Er også endel skruer i kupeen. Tar noen timer dette her..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå