Gå til innhold

Anbefaling av pærer til angeleyes. Faceliftlykter E39

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Har kjøpt meg pærer til angeleyes'ene på Biltema, disse er av LED typen som koster 70kr, og etter litt triksing med adapteret fikk jeg endelig lys i dem(omvendt polaritet). Men fikk ekstremt dårli lys i ringene! Tok ut adapteret og la merke til at de lyser omtrent rett fram, og derfor ikke bruker reflektoren, derfor er det dårlig lys antar jeg.

Derfor lurer jeg på om noen kan anbefale meg pærer fra f.eks dioder.no som de vet passer lyktene, og som lyser skikkelig! Vil ha lys som er tilnærmet likt xenonlysene mine som er 6000k.

På forhånd, takk! :)

Skrevet
har ett par av samme typen, bare kjøpt oss GS bildeler..

lyser så å si likt som xenon 6000k, har dette i kjørelys og tåkelys :D

2mm9k6dmyrohhho0wq0v.jpg

bd8mlsjmqlgl9zdlxian.jpg

Hvordan er disse i dagslys? Og det er ikke xenon i tåkelysa dine?

Skrevet

Hadde sånne på min, synes de lyste utrolig dårlig i dagslys, tok de derfor ut igjen

disse lyer ikke noe dårligere enn de orginale gule.

Sikker på det? har lest rundt i utallige forum om sånne Diodepærer at det ikke er noen som lyser like bra som de orginale.

Hverken Mtec, PIAA, ibright lyser noe særlig ifølge andre forum, du kan jo bare søke litt i Google så finner du fort 100 vis av temaer om det.

Skrevet

Hadde sånne på min, synes de lyste utrolig dårlig i dagslys, tok de derfor ut igjen

disse lyer ikke noe dårligere enn de orginale gule.

Sikker på det? har lest rundt i utallige forum om sånne Diodepærer at det ikke er noen som lyser like bra som de orginale.

Hverken Mtec, PIAA, ibright lyser noe særlig ifølge andre forum, du kan jo bare søke litt i Google så finner du fort 100 vis av temaer om det.

kan jo gjøre det enkelt og ta bilde av dem i dagslys, men nå er det seffølgelig blitt mørkt ute så blir ikke idag.

Skrevet

de lyser ikke noe dåligere, men grunnen er nok at de lyser hvit og dagslys er hvit.. derfor "ikke så lette å se",org pærene er mer gule, derfor lettere å se i dagslys..

er ikke xenon i tåkelysa mine? jo er det, 6000k!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...