Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lyger ihvertfall ikke når vedkomne sier blikkfang nei. I mine øyne var bilen stygg, rett og slett. Alt er bare misformet plastikk som er klistret på bilen.

Dessuten stod felgene ikke i stil med resten, de skulle vært sort eller noe. Blir vel feil å si stil, for den har ikke noen stil.

Ser at det er flere som velger den frontfangeren der, skjønner ikke hva de ser i den, den ser jo ikke ut i måneskinn engang, og passer ikke med formene til bilen.

Skrevet
  Mr E30 skrev:
kjenner jeg faktisk blir litt kvalm av den bilen!noen fler som kjenner magen vri seg eller er jeg bare sulten?

i såfall er jeg sulten og :P

Skrevet

Ufattelig stygg!!

Hvis det der var promo-bil for et firma vil jeg tro den virket mot sin hensikt...

Fy f...., ble direkte kvalm av den tragiske møkkahaugen der

Skrevet
  kongstian87 skrev:
  Mr E30 skrev:
kjenner jeg faktisk blir litt kvalm av den bilen!noen fler som kjenner magen vri seg eller er jeg bare sulten?

i såfall er jeg sulten og :P

Jeg sulter!!!ÆSJ møkka bil.Det ser ut som at den ble montert av noen som jobber der på et julebord eller et dårligt nashspiel.de har jo ødelagt den helt!bedre å stille ut en helt org bil vett! :twisted:

Skrevet
  ///Mysild skrev:
uhu! fikk den for 48 siden motorene ikke var godkjent :-D noen kommentarer om min nye bil? :-D

brenn den eller domp den i skjøen :P

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...