Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjøpte uorginale faceliftlykter(xenon) eller de fancy med ringer. med et løfte om at de så identiske ut med de orginale. Selvsagt er jeg dum og tror på denne selgeren... Ringene i lykta er sånn at de bare lyser noen få plasser altså som at det er pærer inne i ringene. Så det er lyst noen steder og mørkt andre steder. Så det jeg lurer på er om det går an å kjøpe orginale ringer og bytte ut med de uorginale? Må jeg ha sånn omformer til de ringene i xenon som med hovedlysa? Eller skal jeg bare kjøpe blå ringer? ;) hehe

P.S kjøre lys er xenon(6000K). Ringene og lang lys er vanlig lys.

Takk for alle svar og tips ;)

Skrevet

Ringene du har er vel fast i lykten (?), jeg vet du får kjøpt slike løse ringer man setter inn i lyktene. Men hvor original disse er vet jeg ikke, men er en del her på forumet som har slike.

Skrevet

Ja jeg håper de også sitter fast ;) Ja de behøver ikke å være orginale(ikke viktig for meg) Jeg vil bare at de skal lyse hele veien rundt og ikke på bare 4 plasser rundt hele hehe ;)

Skrevet

Er jo lett å være etterpåklok, men du skulle nok kjøpt Hella faceliftlykter med en gang... Men ville tro det lot seg gjøre å få fikset dette ved å montere ccfl-ringer som lyser bedre.

Skrevet

Biltema selger faktisk CCFL (Cold cathode fluorescent tube)-ringer til ettermontering. Sjekk artikkel nr. 42-401 på Biltema.no

Kvaliteten skal jeg ikke si noe om, for har ikke prøvd de selv...

Skrevet

jeg har de fra biltema på min E38. meget fornøyd med resultatet. er noen bilder i tråden min. lurer du på noe mer kan jeg gi deg mer info. men send pm. jeg er full nå og ikke i stand til og svare ordentlig.

Skrevet
jeg har de fra biltema på min E38. meget fornøyd med resultatet. er noen bilder i tråden min. lurer du på noe mer kan jeg gi deg mer info. men send pm. jeg er full nå og ikke i stand til og svare ordentlig.

Hahaha!!! Ja bare du ikke kjører nå da ;)

Skal sende deg PM jeg ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...