chin_high Skrevet Desember 18, 2008 Skrevet Desember 18, 2008 Kjøpte uorginale faceliftlykter(xenon) eller de fancy med ringer. med et løfte om at de så identiske ut med de orginale. Selvsagt er jeg dum og tror på denne selgeren... Ringene i lykta er sånn at de bare lyser noen få plasser altså som at det er pærer inne i ringene. Så det er lyst noen steder og mørkt andre steder. Så det jeg lurer på er om det går an å kjøpe orginale ringer og bytte ut med de uorginale? Må jeg ha sånn omformer til de ringene i xenon som med hovedlysa? Eller skal jeg bare kjøpe blå ringer? hehe P.S kjøre lys er xenon(6000K). Ringene og lang lys er vanlig lys. Takk for alle svar og tips
Marius2002 Skrevet Desember 18, 2008 Skrevet Desember 18, 2008 Ringene du har er vel fast i lykten (?), jeg vet du får kjøpt slike løse ringer man setter inn i lyktene. Men hvor original disse er vet jeg ikke, men er en del her på forumet som har slike.
chin_high Skrevet Desember 18, 2008 Forfatter Skrevet Desember 18, 2008 Ja jeg håper de også sitter fast Ja de behøver ikke å være orginale(ikke viktig for meg) Jeg vil bare at de skal lyse hele veien rundt og ikke på bare 4 plasser rundt hele hehe
///Mysild Skrevet Desember 18, 2008 Skrevet Desember 18, 2008 da må du få deg ccfl... kan vel kanskej monteres, men det er ikke jeg personen til å svare på...
TJ Skrevet Desember 18, 2008 Skrevet Desember 18, 2008 Er jo lett å være etterpåklok, men du skulle nok kjøpt Hella faceliftlykter med en gang... Men ville tro det lot seg gjøre å få fikset dette ved å montere ccfl-ringer som lyser bedre.
JoeNasty Skrevet Desember 18, 2008 Skrevet Desember 18, 2008 Det er angeleyes-ringer hvis jeg ikke bommer totalt
///Mysild Skrevet Desember 18, 2008 Skrevet Desember 18, 2008 gass AE, sånn som jeg har på min... gir gjevnt lys over hele, og lyser sterkt slik at de er synlige på dagen også....
sveinis Skrevet Desember 18, 2008 Skrevet Desember 18, 2008 Biltema selger faktisk CCFL (Cold cathode fluorescent tube)-ringer til ettermontering. Sjekk artikkel nr. 42-401 på Biltema.no Kvaliteten skal jeg ikke si noe om, for har ikke prøvd de selv...
bmwx1xdrive23d Skrevet Desember 19, 2008 Skrevet Desember 19, 2008 om du skulle trenge orginale ringer har jeg både det og pærer....
chin_high Skrevet Desember 20, 2008 Forfatter Skrevet Desember 20, 2008 om du skulle trenge orginale ringer har jeg både det og pærer.... I xenon eller vanlig? Passer de i uorginale lykter da? Hva skal du ha for dem?
Sjøbuse Skrevet Desember 20, 2008 Skrevet Desember 20, 2008 jeg har de fra biltema på min E38. meget fornøyd med resultatet. er noen bilder i tråden min. lurer du på noe mer kan jeg gi deg mer info. men send pm. jeg er full nå og ikke i stand til og svare ordentlig.
chin_high Skrevet Desember 20, 2008 Forfatter Skrevet Desember 20, 2008 jeg har de fra biltema på min E38. meget fornøyd med resultatet. er noen bilder i tråden min. lurer du på noe mer kan jeg gi deg mer info. men send pm. jeg er full nå og ikke i stand til og svare ordentlig. Hahaha!!! Ja bare du ikke kjører nå da Skal sende deg PM jeg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå