Der Barockengel Skrevet Desember 19, 2008 Skrevet Desember 19, 2008 Her er forresten et av de tidligste produktene fra Ferruccio Lamborghini: ... Og selv da var det kamp mellom Porsche og Lamborghini: Porsche Diesel attpåtil. Ville helst hatt motoren bak, jeg da.
ingard Skrevet Desember 19, 2008 Skrevet Desember 19, 2008 Hvem bryr seg uansett.. Å det at BMW-eier har lavere IQ kan jo ikke stemme.. høy IQ gir penger som igjen gir BMW.. ganske logisk
S.Hafsmo Skrevet Desember 19, 2008 Skrevet Desember 19, 2008 ey! sånn traktor hadde jeg før! men må nok innrømme at bmw'n ligger i teten når det gjelder komfort.
Der Barockengel Skrevet Desember 19, 2008 Skrevet Desember 19, 2008 Enkelte brukere er så hjernedøde, at de i mangel på nyttige temaer å diskutere, faktisk diskuterer om en tråd i en annen diskusjonstråd fra ett annet forum!..
BreitBau Skrevet Desember 19, 2008 Skrevet Desember 19, 2008 Ja... *ler* Se åssen det utviklet seg.. Men som jeg skrev. En ting er å diskutere andre som diskuterer.. En helt annen ting er å diskutere andre som diskuterer deg når du har diskutert De diskuterer hvor dumme VI er.. Vi diskuterer hvor dumme de er som diskuterer hvor dumme VI er.. Hva er dummest, Diskutere andres dumskap, eller diskutere dumskapen å diskutere rundt andres dumskap..? Filosofer litt på den du å
BreitBau Skrevet Desember 20, 2008 Skrevet Desember 20, 2008 ja den er egentlig for dyp for meg også.. Huff.. Dette er jo egentlig er normal reaksjon hele denne tråden her.. Husker dere tilbake til gode gamle skoledagene på barne og ungdomsskolen.. Dersom du fikk vite at en gjeng andre barn sitter å snakker om hvor lav IQ du har, så var det ikke så unormalt at du etterpå gikk å snakket litt med kompisene dine om hvor teite de var de som syns du hadde lav Iq Hva er egentlig teitest da? Blir jo en måte for selvforsvar.. Er det egentlig noe galt i å baksnakke folk som baksnakker deg?
Der Barockengel Skrevet Desember 20, 2008 Skrevet Desember 20, 2008 De diskuterer hvor dumme VI er.. Vi diskuterer hvor dumme de er som diskuterer hvor dumme VI er.. Hva er dummest, Diskutere andres dumskap, eller diskutere dumskapen å diskutere rundt andres dumskap..?Filosofer litt på den du å Da er jeg ferdig med filosoferingen. Argumenteringen din kan ha mye for seg - forutsatt selvsagt at vår tråd kan gåes gjennom uten at for mange har diskutert hvor dumme vg debatt debattantene er i utgangspunktet - men strengt holdt seg til hvor dumt det er å diskutere vår påståtte dumhet.
BreitBau Skrevet Desember 20, 2008 Skrevet Desember 20, 2008 Hehe Og der bidro kanskje ikke jeg til den beste stemningen ved å hisse de på meg Får vel skylde på at hjernedøduttalelsen var ett direkte resultat av den lave iqen jeg har jeg som har senka bil..
2mMy Skrevet Desember 20, 2008 Skrevet Desember 20, 2008 er ikke rart det skjer ulykker her i verden, når vi i en lav bmw blir rævkjørt i 70 av en høy suv over fartshumplene
BreitBau Skrevet Desember 20, 2008 Skrevet Desember 20, 2008 Hahaha Her på Geilo ser jeg ofte hvor ubrukelig disse Suvene er på glatt føre og i terreng.. Stadig at noen står fast Tror vel helst sjåføren av noen av disse bilene overvurderer både seg selv og terrenget.. Noen av de tror jo de kjører tanks..
Olelink Skrevet Desember 20, 2008 Skrevet Desember 20, 2008 Hahaha Her på Geilo ser jeg ofte hvor ubrukelig disse Suvene er på glatt føre og i terreng.. Stadig at noen står fast Tror vel helst sjåføren av noen av disse bilene overvurderer både seg selv og terrenget.. Noen av de tror jo de kjører tanks.. Ligger maaange filmer på youtube av hvor hjelpesløse enkelte SUV'er egentlig er, men like mange filmer av hvor mange sjåfører som rett å slett ikke har peiling på hvordan man skal komme seg løs, full gass med en gang hjulene begynner å slippe er sjelden den beste løsningen ! \:D/ Virker som veldig mange av de som kjører SUV'er tror de har bil med samme terreng-egenskaper som en 4x4 traktor med kjetting siden de ofte må telle fingre på flere hender for å komme fram til hvor mange hundre tusen de kjøpte bil for Bor like ved det lokale ski-tur fjellet og må si jeg koser meg når bimmern (520I'n med lokal bakjulsdrift og dobble fustasjopphengsforkoblinger, altså uten sperre) med gode piggdekk bare cruiser forbi SUV'er som tror "4x4" fortrenger behovet for skikkelige vinterdekk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå