Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
joa, men de henger ut merket, og personene, vi henger ut bilene, som faktisk er stygge :-P

jeg driter i hva de menr... de får bare tro :-P

Når du i et tidligere innlegg skriver "Hehe, mange 19 år gamle verdensmestre fra bimmers her nå "... er det kanskje et poeng at du forsøker å virke litt eldre selv... :roll:

tok dette fra vgdebatt siden

her er da altså en harry bil!

5yugu8eppnld34t8no2v.jpg

• Svar 132
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Skrevet

Selvom vi syns det bildet over er ett glansbildet på hvordan e36 skal se ut, så betyr ikke det at de på vg debatten ser noe annet enn en stor frontfanger på en veldig lav bil...

Skrevet

Må bare humre enkelte ganger når man ser avensiser eller andre (gir f*** i hvilken bil jeg har sålenge det er plass, den går fra a til b og at andre ser jeg har penger nok til og ha splitter ny bil) fyke over fartsdumper.

Det virker som at hvis fartsgrensa er 50 så kjører de 50 over dumpen, uansett bil og uansett hvor skarp/høy dumpen er. Noe som resulterer i skrapelyder, gnistsprut eller som jeg har vært borti, bråbrems etter at humpen er forsert får så å ut å plukke plastbiter \:D/

Men ikke bare ødlegger de bilen, det ser jo komiskt ut når de kjører så fort at hjula mister bakkekontakten og at man ser personer og ting inni bilen flytte seg opp og ned...

Skrevet

Uansett, vg-forumet har noe bimmers.no burde ta til etteretning: Snakkebobler! Det får det til å virke som om bilene i avarterene snakker, og det igjen får meg til å minnes "car"-filmen som igjen gjør at jeg skal få en hyggelig kveld i dag. Altså, alt blir bedre med snakkebobler!

Skrevet
Uansett, vg-forumet har noe bimmers.no burde ta til etteretning: Snakkebobler! Det får det til å virke som om bilene i avarterene snakker, og det igjen får meg til å minnes "car"-filmen som igjen gjør at jeg skal få en hyggelig kveld i dag. Altså, alt blir bedre med snakkebobler!

hahahah... barnehageforum du mener?

Skrevet

Ikke kom her å si at du ikke skulle ønske du kunne innbille andre over nettet at bilen i avartaren din snakket.

:P

Skrevet

Ikke kom her å si at du ikke skulle ønske du kunne innbille andre over nettet at bilen i avartaren din snakket.

Er dette gjennomførbart Gunnar?

Skrevet

Her skriver en:

Det som jeg ikke begriper med slike forum som f.ex bimmers er at det virker som at då MÅ modde/style bilen for å være med. Merkeentusiasme og sans for det originale er helt vekk, det går kun på antall kilo plast og antalll tommer felg.

Tror ikke det går ann å bomme mer en han karen her.

Finnes vel ingen andre bilmerker i verden hvor eierene er større merkeentusiaster (ref. auto index 06, 07 og 08)

Det finnes vel heller ingen andre forum jeg har kommet over som er imot uorginalt utseende mer en bimmers.no

(ref. Den store finn.no tråden)

Jeg kjører en orginal (utseende messig) e46. Eneste er at jeg har slept den ned 35mm. Jeg føler ikke noen tvang for style bilen.

Det nermeste man kommer styling på bimmer.no sine medlemmer er vel breitbau??

Skrevet

hahahahaha

Skrevet

Spar oss :lol:

Skrevet

En annen mulighet er å utelukkende snakke med bilder som inneholder snakkebobler. Jeg tror dette kan gi mye av den samme følelsen. Her er en prototypefor å vise konseptet:

3118871260_f32bcea385.jpg

(ok, jeg skal gi meg nå )

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...