Oveif Skrevet Januar 22, 2009 Share Skrevet Januar 22, 2009 Spennnende prosjekt ja! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
André_S Skrevet Januar 23, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 23, 2009 Da er dørene ferdig innvendig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
André_S Skrevet Februar 2, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 2, 2009 Bilen er nå ferdig i tyskland og ble hentet av autolink på fredag. Den ankommer min garage i morgen Planen nå er at jeg tar ut motoren på onsdag, den blir så levert til ESS for å bytte clutch og innmat. Bilen går videre til Safe-motorsport neste mandag for og få bygget bur. Så ting begynner og flaske seg Det kommer nye bilder i morgen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GiljeN Skrevet Februar 2, 2009 Share Skrevet Februar 2, 2009 noen som har det godt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
André_S Skrevet Februar 9, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 9, 2009 Her kommer det litt bilder fra da jeg tok ut motoren, den ble levert på lørdag og skal bli ferdig i løpet av uken. Beklager dårlige bilder, de er tatt med mobil Bedre bilder kommer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turboxs Skrevet Februar 9, 2009 Share Skrevet Februar 9, 2009 Er det den kompressosen som skal lage 750 hk. Så litt liten ut men. rått bygg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
André_S Skrevet Februar 9, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 9, 2009 Er det den kompressosen som skal lage 750 hk. Så litt liten ut men.rått bygg. Nei det er det ikke, klarer ikke mer en 600-620 hk den som sitter der. Den nye er en del større Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristov Skrevet Februar 9, 2009 Share Skrevet Februar 9, 2009 Skal du selge kompressoren? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turboxs Skrevet Februar 10, 2009 Share Skrevet Februar 10, 2009 Høres gromt ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
André_S Skrevet Februar 11, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 11, 2009 Skal du selge kompressoren? Det blir en innbyttekompressor, så hvis du kontakter ESS tuning, så kan du sikkert få kjøpt den får en god pris. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
André_S Skrevet Februar 11, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 11, 2009 Her kommer det litt fler og bedre bilder Bilen ble levert til safe motorsport i går, så da går det vell 14 dager før den er klar. Bestemte at vi skulle tig sveise buret, det blir mye bedre resultat, men tar jo en del lenger tid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The StigMeister Skrevet Februar 11, 2009 Share Skrevet Februar 11, 2009 Begynner å bli litt "lei" av e30 turbo prosjekter her inne, så dette var virkelig interesant! Har du brukt mye penger på bilen sålangt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Armanic Skrevet Februar 11, 2009 Share Skrevet Februar 11, 2009 Dette så bra ut! Har ikke planer om å komme med en liten "sound check" da? Det hadde vært tøft Ellers så ble jeg veldig småforelsket i bilen din Mathias Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
André_S Skrevet Februar 11, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 11, 2009 Dette så bra ut! Har ikke planer om å komme med en liten "sound check" da? Det hadde vært tøft Ellers så ble jeg veldig småforelsket i bilen din Mathias Her kommer det en liten lyd snutt. Dette er med 525 hk. Blir vel kanskje noe vassere lyd når effekt øker "litt" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
André_S Skrevet Februar 11, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 11, 2009 Begynner å bli litt "lei" av e30 turbo prosjekter her inne, så dette var virkelig interesant! Har du brukt mye penger på bilen sålangt? Tør ikke tenke på hvor mye penger jeg har brukt, skal bruke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå