Sir Hofstad Skrevet Desember 18, 2008 Skrevet Desember 18, 2008 Synes det ble mye tull her... Kommer til å kjøre samme på min 325 med kompressor (0,8bar), og om noen vet om bedre løsninger er jeg takknemlig for tips...
Morty999 Skrevet Desember 18, 2008 Skrevet Desember 18, 2008 datasprut er tingen. ikke tilegssprut. dyrere men dog mye bedre og holbarheten vil forlenges mye
ehrnst Skrevet Desember 18, 2008 Skrevet Desember 18, 2008 bedre med fullverdig sprut sef. men det fungerer jo knall med smt også fullverdig sprut er ikke så mye dyrere heller (les:MS) Hofstad: du som jobber eller eier importtech bør jo gå for deres egne produkter. fullt sprut eller piggyback
Sir Hofstad Skrevet Desember 18, 2008 Skrevet Desember 18, 2008 bedre med fullverdig sprut sef. men det fungerer jo knall med smt ogsåfullverdig sprut er ikke så mye dyrere heller (les:MS) Hofstad: du som jobber eller eier importtech bør jo gå for deres egne produkter. fullt sprut eller piggyback Eier ikke eller jobber for dem, desverre. Beklager om det blir misfortåelser. Driver eget med chipping...
Øyvind L. Skrevet Desember 18, 2008 Skrevet Desember 18, 2008 "Datasprut" med Alpina-N prinsippet blir det beste. Vekk med LMM og lamda.. Da beholder du gassresponsen også. Har dette på min S50B30. Funker utmerket.
Rayman Skrevet Desember 18, 2008 Skrevet Desember 18, 2008 "Datasprut" med Alpina-N prinsippet blir det beste.Vekk med LMM og lamda.. Da beholder du gassresponsen også. Har dette på min S50B30. Funker utmerket. Hørtes interesangt ut, noe mer info?
Øyvind L. Skrevet Desember 19, 2008 Skrevet Desember 19, 2008 Alpha-N er et prinsipp hvor man går utifra turtall og last (gasspjeldvinkel) istedet for en LMM og lamda. Man bruke bredbåndslamda når man mapper på rullefelt og så fjerner man det etterpå. M3CSL har Alpina-N prinsippet i kombinasjon med map signal.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå