Gå til innhold

Facelift lykter til E39 touring.

kjerringa-lar-meg-ikkefåM5
 Share

Anbefalte innlegg

Jeg er på jakt etter facelift baklykter til min 528...

jeg har sett flere har slike i LED men jeg klarer ikke finne noe.. Tror det er 2001 mod lykter eller noe slikt...

Noen som har noen tips og linker på hvor jeg får tak i dette???

Jeg har også nivåregulering på bilen min.. jeg har skjønte slik at jeg kan senke bilen med fjærer forran og bruke reguleringen bak til senking..

Hvordan blir bilen bak da? blir den noe stivere da? eller er det anbefalt å kjøpe senke kit med regulering fra GS?

Er det også mulig å trimme disse motorene med noe mer enn bare chip?større dyser pg div?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og du snakker nå fortsatt om baklamper? Det var dyrt! Er det til sedan eller touring? Mener å ha sett oppgraderings-kit til sedan for rett i overkant av 3000,- på Schmiedmann i hvertfall. Sørg uansett for å kjøp Hella lykter, og ikke andre jallamerker (gjelder spesielt frontlykter).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og du snakker nå fortsatt om baklamper? Det var dyrt! Er det til sedan eller touring? Mener å ha sett oppgraderings-kit til sedan for rett i overkant av 3000,- på Schmiedmann i hvertfall. Sørg uansett for å kjøp Hella lykter, og ikke andre jallamerker (gjelder spesielt frontlykter).

Nei nå snakket jeg om front lyktene... Men det var med xenon M/tennere...

På bilen min så sitter det ettermontert Xenon så jeg tenkte jeg skulle bare kjøpe Faceliftlykter med prosjektorer og flytte dette over bare... Er det mulig? Tenkte litt på disse

http://global.ebay.com/BMW_E39_5ER_ANGE ... 79432/item

Når det gjelder Baklyktene i LED så kommer de fra BMW og GS skulle ha 4500,- pluss moms hvis jeg ikke husker helt feil... Finner ikke noe på Ebay eller noe annet sted..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du skal kjøpe facelift frontlykter, så kjøp Hella. Er nok av eksempler her inne der folk har kjøpt andre merker, og fått problemer. Så det lureste du kan gjøre er å gå for Hella, da vet du hva du får i hvertfall.

Når det gjelder ettermontert xenon, vil jeg tro at du kan kjøpe faceliftlykter med halogen, og bare bytte ut innmaten med xenon-settet ditt. Men dette kan jeg ikke nok om til å være 100% sikker. Sikkert andre her inne som kan hjelpe deg med et mer konkret svar på det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har sjekket litt på GSBILDELER... men kan det stemme at det faktisk koster opp mot 13.000,- for et sett med facelift lykter hos dem??

Det er jo mord...

man handler da ikke slikt hos gs.kjøp hos koed. :wink:

Visdomsord fra Paulsen der ja ;)

Er nesten halve prisen på Koed faktisk...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...