Øyvind L. Skrevet Desember 20, 2008 Skrevet Desember 20, 2008 Fin bil.. De Mk Motorsport felgene passer faktisk veldig bra på den bilen.
Spiritus Sancti Skrevet Desember 21, 2008 Skrevet Desember 21, 2008 3,6l eller? Ser ut som en bil en kompis av meg har bygd om.. Tøff bil da, hjula passa bra.
VillKapping Skrevet Desember 21, 2008 Forfatter Skrevet Desember 21, 2008 3.6 liter ja. Jeg kjøpte den fra Tarjei på SS performance ihvertfall. Fikk inntrykk av at det var de som hadde bygd den om ihvertfall.
Spiritus Sancti Skrevet Desember 21, 2008 Skrevet Desember 21, 2008 Ok, er ikke sikkert det er han kompisen min da. Men den jeg snakker om er CSL grå, og 3,6l og blei solgt til Tarjei.. Så det er jo en mulighet at det er den.. Uansett så er bilen BRA bygd..!
VillKapping Skrevet Desember 21, 2008 Forfatter Skrevet Desember 21, 2008 Da kan det jo være denne. Har ikke hatt noe særlig problem med bilen jeg ihvertfall så er nok bra bygd virker det som.
Nino Skrevet Desember 24, 2008 Skrevet Desember 24, 2008 grom bil! i alle år har jeg mast om mk-motorsport felger på e34. etter at jeg så det på en e39 her inne. det var riktig nok 19". og gud bedre hvor vakre de felgene er. prøv å poler opp kanten skikkelig det hadde den e39´n. faen. jeg har alltid drømt om e34 med mk1felger. grattis. og merry xmas
VillKapping Skrevet Desember 26, 2008 Forfatter Skrevet Desember 26, 2008 Takk for det! Synes felgene passer godt jeg også. God jul til deg også!
VillKapping Skrevet Januar 22, 2009 Forfatter Skrevet Januar 22, 2009 Bilen vurderes nå solgt. Pris 139000 kr.
VillKapping Skrevet Januar 22, 2009 Forfatter Skrevet Januar 22, 2009 Jeg må selge pga. at jeg har bygd meg hus. Må ha meg en billig bruksbil i noen år. Står en del info i begynnelsen av tråden. Girkasse trenger en overhaling i løpet av ett par år, kan skrape litt ved hurtig giring mellom 2 og 3 gir. Dette skyldes ifølge Peder Westerberg på http://www.mobimech.com/ synk ringer. Dette kommer på 8000-9000 svenske kroner. Da skifter han: 2 og 3 girs synk ringer, ing. og utg. akselens lager. Annet av info er at jeg hadde en liten smell i sommer så panser, høyre skjerm og fanger er skiftet. Har papirer på alt. Veldig fornøyd med verkstedet som gjorde det, ser ikke forskjell på ny og gammel lakk. Nå er den "gamle" lakken 2 år gammel også da. Bilen fikk nye foringer og styrestag foran da den ble EU godkjent i desember. Kommer mer info om hva som ble skiftet senere. Skiftet til M3 drivknute da den gamle ikke var god. Dette skjedde for ett år siden. Nytt oppheng eksosanlegg. Ellers så har den ny termostat og Bosch bilverksted har gått over det elektriske for ett år siden. Da ble også utetemp føleren skiftet, men den viser fremdeles -37 grader så er noe med koblingen inn til kjørecomputeren å gjøre. Har ikke hatt tid til å se på det selv, men for en med bedre tid så er det sikkert ikke store greia. Får en feil på bremsebelegg i check control, men ifølge de som tok EU kontroll så er det ikke noe feil der. Nye stoffmatter med M logo og nytt M5 merke i fronten. Vinterdekk er av typen Nokia Hakkapelita, har gått en sesong og er piggfrie. Felgene er like gamle. Sommerdekkene har 2 nye bakdekk. Dekkene foran er ok. Da har jeg prøvd å gi all info jeg har. Ellers så er bilen i god stand, går veldig bra og er god å kjøre.
VillKapping Skrevet Februar 6, 2009 Forfatter Skrevet Februar 6, 2009 LItt oppdatering her også da. Girkassa trenger ikke overhaling. Ble skiftet slavesylinder her om dagen og da ble den fin å gire med. Ingen skraping lenger. Har også lagd en egen salgstråd for de som er interessert: http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=104689&highlight=
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå