Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Får legge ut litt info om bilen min også da, ettersom den ble godkjent ombygd i dag!!

Bilen er ombygd fra 1988 520i til M5.

Komplett ombygd med drivverk, bremser, motor og girkasse. Godkjent ombygd hos TUV Tyskland. Godkjent ombygd og EU godkjent i dag hos Biltilsynet, inkludert felger og nye senkefjærer av typen H&R 29579.

Bilen er lakkert i M3 CSL grå og har 18" MK motorsport felger på sommer med 10" felg bak med 265/35-18 og 8,5" foran med 235/40-18.

Vinterfelger er 17" M5 replica med 225 dekk.

Diverse annet er sorte DE lykter, svart skinn, nybygd aircondition anlegg til ny type gass. Kommer ikke på mer i lykkerusen her nå \:D/

Bilder:

ct1s8gnmayo05ck3u9uz.jpg

k7jhttqbe98aeozackqf.jpg

9xy673r7rl08n8nuoyao.jpg

b0mmb5se47ovsw93rfxx.jpg

wcvri5qnzcklpyrulk9y.jpg

uperwuh0b80vlta509yp.jpg

a4wq8gqunhjhzlmnlwmu.jpg

ck0qgvzszqyyzxnfquhh.jpg

Skrevet

Takk for alle hyggelige kommentarer! Er så godt å være i boks med godkjenninga. Biltilsynet kan være vrange, men gikk i orden til slutt.

Disse felgene ble laget for E34 M5 sammen med masse annet snacks av MK motorsport. Her er linken over annet som er\var tilgjengelig: http://www.mk-motorsport.de/html_en/e34_m5.htm

Denne bilen er ombygget av SS Performance ja. Jeg kjøpte den derfra for 1,5 år siden.

Skrevet

Jeg fikk ikke noen kommentarer på vektforskjell på framaksel så da spurte jeg ikke heller :D

Vegar Br: Tror det blir vanskelig å kvitte seg med denne nå, men jeg er akkurat ferdig med å bygge hus så det er mulig jeg må legge den ut for salg utpå nyåret. :(

Skrevet

Jeg synes felgene er ganske tidsriktige jeg! Men BBS RS eller alpina f.eks. er veldig fint det også!

Eksos

InnleggSkrevet: Fre Des 19, 2008 19:16 Tittel:

Meeeget strøken bil! Likte den godt Smile

Men, lakker plata mellom baklyktenne sort, slik det skal vere på M5 Wink

Var ikke klar over at den skulle være sort! Det må jeg tenke på..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...