Steffen Røssland Skrevet Desember 19, 2008 Skrevet Desember 19, 2008 skulle få noen lys bak på høgre siden til å fungere, og da fikk jeg uheldigvis en gnist mellom 2 ledninger.. og da forsvant alle lysene på høgre siden, parklys hs framme og i instrumentene i dashbordet.. er ikke en sikring som er gåen. er det et modul som er ødelagt? evt hvor ligger det ?
Reef89 Skrevet Desember 19, 2008 Skrevet Desember 19, 2008 sikker på at det ikke er en sikring? gjort samme feilen selv.
Steffen Røssland Skrevet Desember 19, 2008 Forfatter Skrevet Desember 19, 2008 forsvant parklyset, baklys og instrumentlys da? eneste sikringen jeg fant som er ødelagt var til høydejusteringen på frontlyktene..
Glennski Skrevet Desember 20, 2008 Skrevet Desember 20, 2008 Sjekk nøye over sikringene en gang til. Veldig sjelden at modulene ryker før sikringene.
opt Skrevet Desember 20, 2008 Skrevet Desember 20, 2008 Sikringer kan gå uten at det er særlig synlig. Prøv å bytt med en du vet funker.
individual320 Skrevet September 1, 2011 Skrevet September 1, 2011 Køyrelys høgre bak, skiltlys og instrumentlys gjekk på min e36 320i.. byttet sikringen ein gong og lyse kom tilbake. ikkje lenge etter sluttet lyse å fungere å sikringen er fortsatt like heil. kva er feil? Hvor sitter modulen? målte ca 3 volt på sikringsholderen til instrumente meiner eg å huske. sikring 23(?)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå